maciuo Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Witam, Pytanie do osób posiadających Forestera SG a pewnie i SF z bębnami na tyle- podczas przejazdu przez rolki na stacji diagnostycznej diagnosta zwrócił uwagę że tył nie hamuje, tzn. po wciśnięciu hamulca na rolkach zmierzona siła hamowania przez koła tylne wyniosła 1,5 KN i nie chciała więcej urosnąć. Przy takiej sile hamowania (niskiej) koła kręciły się swobodnie i nie dało się ich zablokować, natomiast przy zaciągnięciu hamulca ręcznego siła wyniosła ponad 2 KN i koła zostały zablokowane. Czy tak powinno być czy coś jest nie tak z heblami na tyle (np.zapieczone cylinderki) czymoże korektor siły hamowania nie pozwala zablokować kół tylnych (tzn.że tak będzie we wszystkich Forkach podczas przeglądu na SKP). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Krótko i zwięźle, masz zdupione hamulce tylne. U mnie tyl 2.89, reczny 3.12 Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Pojechałem na druga stacje i tam diagnosta twierdzi ze hamulce w normie Kolego Akir ten wynik to w forku na tyle przy bębnach masz? Ja podalem wynik pojedynczego kola gdyby wziac pod uwagę cala os to mam odpowiednio 3 KN a ręczny prawie 5 KN w sumie to hamuje lepiej niż stare Legacy na 4 tarczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Tak przy bebnach, jak sam wspomniałeś nie hamują ci Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Hej to w takim razie jaką siłę hamowania masz z przodu? Bo u mnie jest po 2,6KN na koło a przód na 100% mam ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Os przednia lewa strona 3.93 , prawa strona 4.1 jak widać zdecydowanie lepiej mi hamuje. Tarcze mają 2 lata+klicki komplet zimmerman Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Kurde no faktycznie spora różnica jest a jeszcze się dopytam jaki rozmiar kol bo u mnie 205/70/15, subiektywne odczucie nie hamuje źle chociaż czuć ze przód nurkuje mocno i dlatego pojechałem na stacje sprawdzić co o jak. Tak czy siak hamulce do przejrzenia. Dzieki za info. PS tobie przy takich wynikach to praktycznie w miejscu musi się zatrzymywać Edytowane 12 Czerwca 2016 przez maciuo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 W porównaniu z poprzednimi samochodami to hamulce dupy nie urywaja. Ten wynik byl na letnich 17" 205x55, odnalazlem wynik hamowania tylko przodu przed wymiana tarcz lewe Koło 2.8 prawe 2.47 Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Nie dysponuję poprzednimi kartkami z przeglądów. Robię co 3-4miesiące lecz jakos tego nie kolekconuje Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się