Skocz do zawartości

Wyciek płynu chłodniczego z przewodu gumowego


demasoni

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś po dłuższej trasie na postoju poczułem gryzący zapach płynu chłodniczego, okazało się że jeden z przewodów gumowych na złączu jest przetarty i kapie z niego płyn, tyle co mogłem to na szybko go skróciłem, lecz okazało się że po następnym postoju dalej kapie choć już nie tak jak wcześniej, temperatura w normie,

jutro chcąc wyjechać w dalszą trasę mam zamiar to całkowicie wymienić, tu moje pytanie, jak go zdemontuje wiadomo na zimnym silniku to czy po założeniu nowego trzeba w jakiś sposób odpowietrzać układ?

 

Zdjęcie podglądowe, Forek s-turbo 98r

post-15714-0-02829000-1465074806_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ się sam odpowietrza tylko przez jakiś czas musisz pilnować żeby nie brakło płynu w wyrównawczym. Jak zalejesz po wymianie to pojeździj do pełnego zagrzania, na drugi dzień sprawdź i weź ze sobą z litr płynu na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też zrobiłem, akurat miałem trzy takie przewody w garażu o różnej średnicy, jeden spasował, dolewka 0,2 litra i wszystko gra, zrobiłem prawie 200km dzisiaj i temp w normie, nic nie kapie, lubię takie awarie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...