Jump to content

Wyciek płynu chłodniczego z przewodu gumowego


demasoni

Recommended Posts

Dziś po dłuższej trasie na postoju poczułem gryzący zapach płynu chłodniczego, okazało się że jeden z przewodów gumowych na złączu jest przetarty i kapie z niego płyn, tyle co mogłem to na szybko go skróciłem, lecz okazało się że po następnym postoju dalej kapie choć już nie tak jak wcześniej, temperatura w normie,

jutro chcąc wyjechać w dalszą trasę mam zamiar to całkowicie wymienić, tu moje pytanie, jak go zdemontuje wiadomo na zimnym silniku to czy po założeniu nowego trzeba w jakiś sposób odpowietrzać układ?

 

Zdjęcie podglądowe, Forek s-turbo 98r

post-15714-0-02829000-1465074806_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

układ się sam odpowietrza tylko przez jakiś czas musisz pilnować żeby nie brakło płynu w wyrównawczym. Jak zalejesz po wymianie to pojeździj do pełnego zagrzania, na drugi dzień sprawdź i weź ze sobą z litr płynu na wszelki wypadek.

Link to comment
Share on other sites

Tak też zrobiłem, akurat miałem trzy takie przewody w garażu o różnej średnicy, jeden spasował, dolewka 0,2 litra i wszystko gra, zrobiłem prawie 200km dzisiaj i temp w normie, nic nie kapie, lubię takie awarie :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...