Jump to content

Kłopoty z układem chłodzenia. Subaru Legacy II 2.5 gx


Bartek1983r.
 Share

Recommended Posts

Witam,

Chciałbym się podzielić pewnym problemem zaobserwowanym w moim aucie.

Problem jest taki że wskaźnik pokazuje że auto jest na max zagrzane, włączają się wentylatory, ale po otwarciu maski silnik jest całkiem chłodny, a do kabiny nawet po ustawieniu maksymalnej temperatury leci ledwie letnie powietrze.

Zbiornik wyrównawczy jest pełen płynu.

Co może być przyczyną takich objawów?

Czy możliwe że sam czujnik jest uszkodzony, czy to termostat?

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Który zbiornik jest pełen płynu? Jeśli ten plastikowy, który jest obok chłodnicy to nic nie znaczy i mimo tego w układzie może być pusto. Sprawdź czy jest płyn w chłodnicy i w zbiorniku na silniku. Mi też się kiedyś zdawało, że fakt pełnego zbiornika (tego plastikowego mylnie nazywanego wyrównawczym, on jest przelewowy) powinien świadczyć o tym, że jest OK, a tak nie jest. U mnie nieszczelny korek na chłodnicy powodował sytuację, że płyn uciekał do tego właśnie plastikowego zbiornika i nie wracał do układu tak jak należy.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź, układ jest pełny i w chłodnicy, i w zbiornikach.

Dziwna rzecz bo po dwóch trzech kilometrach jazdy gdzie teraz temperatur na zewnątrz  są około 0 stopnia C.A on wskazuje od razu na maximum.

po otwarciu maski silnik i chłodnica są ledwie ciepłe.

A wentylator chodzi.

A nie dawno układ był odpowietrzany i cały płyn wymieniony na nowy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...