sigma111 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Może ktoś miał taki przypadek i wie jak sobie z nim poradzić. Przebijając się przez wartość 140 Km/h na 5 biegu cała karoseria wpada w drgania jakby miała się rozlecieć. W okolicach 150 - 160 km/h drganie znika. Dziwne jest też to że jak przebijam się przez wartość 140 na niższym biegu z wyższą wartością obrotów zjawisko drgania nie pojawia się. Nie ma różnicy czy jadę na zestawie opon letnich czy zimowych. Każdy zestaw jest na innych felgach. Również kontroli został poddany wał - nie ma żadnego bicia i podpora wału też jeszcze nie klęka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) To św Krzysztof informuje, że przekroczyłeś dozwoloną prędkość na terenie IV RP. Edytowane 14 Marca 2016 przez Mark L.A. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dobre Ciekawe dlaczego mnie w zabudowanym nie informuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Może ktoś miał taki przypadek i wie jak sobie z nim poradzić. Przebijając się przez wartość 140 Km/h na 5 biegu cała karoseria wpada w drgania jakby miała się rozlecieć. W okolicach 150 - 160 km/h drganie znika. Dziwne jest też to że jak przebijam się przez wartość 140 na niższym biegu z wyższą wartością obrotów zjawisko drgania nie pojawia się. Nie ma różnicy czy jadę na zestawie opon letnich czy zimowych. Każdy zestaw jest na innych felgach. Również kontroli został poddany wał - nie ma żadnego bicia i podpora wału też jeszcze nie klęka. Mocowanie silnika, mocowanie skrzyni, półosie, wszystkie łączniki metalowo-gumowe, zawiecha... Musisz to zacząć sprawdzać. Próbowałeś na 4. biegu przekraczać barierę wibracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Tak, na czwartym jak przekraczam barierę drgania na wyższych obrotach wspomniane objawy nie występują. Samochód jeździł na podnośniku i nie udało się nic wykryć. Zastanawia mnie istniejący luz na przednich wewnętrznych przegubach - wejście do skrzyni. Mocowanie silnika nowe, skrzynia nie pamiętam ale miała miejsce wymiana sprzęgła i wszystko wyglądało dobrze. Czasami wydaje się że źródło wibracji dobiega z tylnej części pojazdu. Mocowanie dyfra ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 sprawdź podporę wału i tak jak wyżej Bartz pisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 i jak kolego udało się ustalić co i jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 jeszcze nie aktualnie śmigam w kuble więc zaczęło wszystko drgać a prawdziwy powód dlaczego tego nie zrobiłem jeszcze to praca i święta ... dzisiaj przynajmniej geometrię udało się zrobić i są delikatne negatywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antiam Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Mam podobnie w swoim Legasiu. Jadąc autostradą mając 140 na budziku i przekraczając tą prędkość samochód wpada w wibracje... Nie trzęsie co prawda całą budą ale drgania są wyczuwalne i nieprzyjemne. Dodam że w styczniu miałem wymienione hamulce z przodu (tarcze klocki) i zregenerowane zaciski bo jeden miałem zapieczony i przyjaraną tarczę i przy hamowaniu było bardzo duże bicie. Bezpośrednio przed wymianą miałem przetaczane tarcze ale nie wiele to pomogło - trzepało kierownicą i buda się trzęsła. Został przetoczony tył... Nie wiem czy może mieć on wpływ na opisane objawy... Póki co nie sprawdzałem napędów i wału... Z przodu wymienione tuleje wahaczy i gumy stabilizatora na OEM. Może miał ktoś z szanownych kolegów podobną sytuację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się