sigma111 Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Może ktoś miał taki przypadek i wie jak sobie z nim poradzić. Przebijając się przez wartość 140 Km/h na 5 biegu cała karoseria wpada w drgania jakby miała się rozlecieć. W okolicach 150 - 160 km/h drganie znika. Dziwne jest też to że jak przebijam się przez wartość 140 na niższym biegu z wyższą wartością obrotów zjawisko drgania nie pojawia się. Nie ma różnicy czy jadę na zestawie opon letnich czy zimowych. Każdy zestaw jest na innych felgach. Również kontroli został poddany wał - nie ma żadnego bicia i podpora wału też jeszcze nie klęka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 (edited) To św Krzysztof informuje, że przekroczyłeś dozwoloną prędkość na terenie IV RP. Edited March 14, 2016 by Mark L.A. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted March 14, 2016 Author Share Posted March 14, 2016 Dobre Ciekawe dlaczego mnie w zabudowanym nie informuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Może ktoś miał taki przypadek i wie jak sobie z nim poradzić. Przebijając się przez wartość 140 Km/h na 5 biegu cała karoseria wpada w drgania jakby miała się rozlecieć. W okolicach 150 - 160 km/h drganie znika. Dziwne jest też to że jak przebijam się przez wartość 140 na niższym biegu z wyższą wartością obrotów zjawisko drgania nie pojawia się. Nie ma różnicy czy jadę na zestawie opon letnich czy zimowych. Każdy zestaw jest na innych felgach. Również kontroli został poddany wał - nie ma żadnego bicia i podpora wału też jeszcze nie klęka. Mocowanie silnika, mocowanie skrzyni, półosie, wszystkie łączniki metalowo-gumowe, zawiecha... Musisz to zacząć sprawdzać. Próbowałeś na 4. biegu przekraczać barierę wibracji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted March 14, 2016 Author Share Posted March 14, 2016 Tak, na czwartym jak przekraczam barierę drgania na wyższych obrotach wspomniane objawy nie występują. Samochód jeździł na podnośniku i nie udało się nic wykryć. Zastanawia mnie istniejący luz na przednich wewnętrznych przegubach - wejście do skrzyni. Mocowanie silnika nowe, skrzynia nie pamiętam ale miała miejsce wymiana sprzęgła i wszystko wyglądało dobrze. Czasami wydaje się że źródło wibracji dobiega z tylnej części pojazdu. Mocowanie dyfra ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit87 Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 sprawdź podporę wału i tak jak wyżej Bartz pisał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted March 20, 2016 Author Share Posted March 20, 2016 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit87 Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 i jak kolego udało się ustalić co i jak ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 jeszcze nie aktualnie śmigam w kuble więc zaczęło wszystko drgać a prawdziwy powód dlaczego tego nie zrobiłem jeszcze to praca i święta ... dzisiaj przynajmniej geometrię udało się zrobić i są delikatne negatywy Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiam Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Mam podobnie w swoim Legasiu. Jadąc autostradą mając 140 na budziku i przekraczając tą prędkość samochód wpada w wibracje... Nie trzęsie co prawda całą budą ale drgania są wyczuwalne i nieprzyjemne. Dodam że w styczniu miałem wymienione hamulce z przodu (tarcze klocki) i zregenerowane zaciski bo jeden miałem zapieczony i przyjaraną tarczę i przy hamowaniu było bardzo duże bicie. Bezpośrednio przed wymianą miałem przetaczane tarcze ale nie wiele to pomogło - trzepało kierownicą i buda się trzęsła. Został przetoczony tył... Nie wiem czy może mieć on wpływ na opisane objawy... Póki co nie sprawdzałem napędów i wału... Z przodu wymienione tuleje wahaczy i gumy stabilizatora na OEM. Może miał ktoś z szanownych kolegów podobną sytuację? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now