sigma111 Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Zastanawiam się nad zmianą kolektora, pytanie czy ktoś zna miejsce gdzie można kupić wersję lepsza niż seria czy też trzeba lepić z kwasu na miejscu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Ivan Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 A jesteś pewien, że kolektor jest teraz dla Ciebie restrykcją? Generalnie maks czego potrzebujesz to wymiar wejścia na turbinie, przy czym standardowo większa pojemność układu -> większy lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted February 12, 2016 Author Share Posted February 12, 2016 lag to już mam duży ale jakoś staram się to opanować ... zastanawiam się czy jest kolektor który poprawi przepływ spalin aby go zmniejszyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Ivan Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 FMIC? Może odwrócenie kolektora? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 (edited) Ivan dobrze prawi Odwrócić kolektor dolotowy i będzie lepiej Oczywiście o ile masz FMIC Przy TMIC to raczej kwestia turbo Jest lag to trzyma wyżej; wstaje od dołu to nie ma góry Edited February 12, 2016 by Marcin BladeRunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted February 13, 2016 Author Share Posted February 13, 2016 jest FMIC , odwracając kolektor dolotowy obawiam się że rura idąca do przepustnicy nie zmieści się w nowym miejscu. chyba że ja coś mieszam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Ivan Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Zawsze możesz iść w indywidualne przepustnice 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BladeRunner Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Albo nową rurę dolotu Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted February 13, 2016 Author Share Posted February 13, 2016 To rozwiązanie raczej nie wyda .. za mało miejsca i maska się nie zamknie... ciekawe czy odwrócenie IC coś wniesie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Na pewno opróżni zdrowo kieszeń. Nie lepiej pomyśleć, żeby góra była lepsza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted February 14, 2016 Author Share Posted February 14, 2016 Tommo co masz na myśli pisząc o górze ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Ivan Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 Później wstające, za to pompujące do końca zakresu obrotowego turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 O to chodzi. To klasyczny i nieco archaiczny już turbodoładowany silnik, ze swoimi wadami i zaletami.Nie ma sensu walczyć i na siłę poprawiać mu laga, bo się zaraz okaże, że wsadziłeś worek pieniędzy a efekt prawie nie odczuwalny.Dlatego lepiej zbudować mu mocną górę, aż do odcinki, a to zrekompensuje z nawiązką Twoje frustracje związane z brakiem dolnego zakresu obrotów 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigma111 Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Góra działa jak trzeba choć układ musi być napełniony powietrzem jak trzeba. Czasami wydaje się że buda się rozpadnie jak zaczyna się napędzać. Pozostaje jeszcze opcja wymiany muszli z ciepłej części turbiny ... w serii są tam dość spore luzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now