Skocz do zawartości

Turbo Dziadek a tylne zaciski z WRX-a (2pot)


adamski

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że z przodem jest dość łatwo jeśli chodzi o swap z WRX-a (4pot) do Turbodziadka a przerabiał ktoś tył, bo nie mogę namierzyć tematu. Na pewno adaptery potrzebne, co jeszcze może utrudniać montaż;

 

-czy ręczny trzeba przerabiać

-tarcza na pewno inna niż turbosowa, więc coś może nie grać

 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki

 


Nikt tyłu nie przerabiał?!

A może ktoś wie czy średnica bębna w tarczy spasuje lub podrzuci wymiary tarczy z WRX (tył) dla porównania. Szukam od jakiegoś czau i są rozbieżności (180mm lub 170mm)

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz adaptery i zakładasz WRX'owe zaciski wraz z tarczami hamulcowymi.

 

Średnica bębna w tarczy Turbodziadka - o ile się nie mylę- to 170mm a WRX ma 180mm, więc co będzie z ręcznym? Czy w ogóle będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...