karolo15 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Po spotkaniu z drzewem (prawy tył) siła uderzenia w koło wyrwała wahacz razem z mocowaniem (nakrętki przeszły przez blachę). I moim pytaniem są potencjalne opcje naprawy. Trzeba wycinać i spawać podłużnice czy może da się to jakoś inaczej zrobić ? Z tego co zauważyłem to nie ma żadnego dostępu do miejsca w którym jest przykręcone mocowanie więc podłożenie, wspawanie kawałka blachy od góry raczej nie wchodzi w grę. Chyba, że się mylę, wtedy poprawcie mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Wzdłużny czy poprzeczny wahacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo15 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Wzdłużny czy poprzeczny wahacz ? Wzdłużny. Drążki poprzeczne pokrzywione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) jak jest możliwość to dospawaj śrubę do tych co Ci ucięło i próbuj wykręcić wykręćtam powinny być z tego co się orientuje takie śrubkio numerze 20540FC130jak się nie uda to zostaje zawsze rozwiercanie i gwintowanie od nowabo ciąć raczej nie ma sensujak mniemam ucięło Ci te śruby Edytowane 23 Stycznia 2016 przez niebieskiultras 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo15 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 jak jest możliwość to dospawaj śrubę do tych co Ci ucięło i próbuj wykręcić wykręć tam powinny być z tego co się orientuje takie śrubki o numerze 20540FC130 jak się nie uda to zostaje zawsze rozwiercanie i gwintowanie od nowa bo ciąć raczej nie ma sensu jak mniemam ucięło Ci te śruby Dokładnie te. Lecz nie ucięło a wyrwało razem z nakrętkami w sposób taki, że 2 śruby zostały w mocowaniu a jedna w karoserii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Dokładnie te. Lecz nie ucięło a wyrwało razem z nakrętkami w sposób taki, że 2 śruby zostały w mocowaniu a jedna w karoserii. no to grubo no to chyba zostaje tylko cięcie i rzeźbienie ciężki temat bo różnie może być z wytrzymałością takiej naprawy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo15 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) A istnieje jakaś chwilowa opcja, żeby postawić samochód na koła (a właściwie koło), oczywiście uwzględniając wymianę reszty pogiętych i uszkodzonych elementów? Obecnie to nawet ciężko było by go zapakować na lawetę. Edytowane 23 Stycznia 2016 przez karolo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Obecnie to nawet ciężko było by go zapakować na lawetę. Nie takie rzeczy na lawetę wciągano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się