wade2 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Gdy mi padł czujnik temperatury to był problem z odpalaniem, więcej palił i miał mniej mocy ale tylko troszkę nie tak jak u Ciebie. Jeśli chcesz kompa na próbę to mam na składzie ECU od 1.6 z 1995. Powinien spokojnie ogarnąć 1.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart93 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 wczoraj po zroszeniu calego ukladu zaplonowego (cewka i kable) odkryłem jk pieknie iskrzą, wniosek kable mimo ze nowe to do dupy , dziś postaram sie wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Niestety ale i fabryka potrafi zawieść. Osobiście zdarzało mi sie że nowiuśka świeca z pudełeczka była nie sprawna i pojawiał się błąd wypadania zapłonu. Pewnie na zwrot juz za pózno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart93 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 niestety ,jednak przy lpg nic nie podlega gwarancji , ani cewa ani kable ani swieczki , i malo tego dzis zalozylem kable bosha , ale widze w ciemnosci ze w gniazdach swiec sie swieci :/ kurr nigdy mi sie te problemy nie skończą .... wiec moze byc jak mowisz ze i swiece dupniete a tez swieze. No ale po ustawieniu lpg w dniu dzisiejszym duuuuuza pooprawa w pracy auta teraz nawet na lpg lepiej chodzi niz na benie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się