Skocz do zawartości

wade2

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wade2

  • Urodziny 13.09.1997

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legaś II
  • Zainteresowania
    Piszczenie opon

Osiągnięcia wade2

0

Reputacja

  1. Gdy mi padł czujnik temperatury to był problem z odpalaniem, więcej palił i miał mniej mocy ale tylko troszkę nie tak jak u Ciebie. Jeśli chcesz kompa na próbę to mam na składzie ECU od 1.6 z 1995. Powinien spokojnie ogarnąć 1.8.
  2. Hej kolego, miałem do czynienia z podobnymi problemami i w tych moich przypadkach były trzy różne powody. Pierwszy to ECU, drugi to przepływomierz a trzeci to czujnik położenia wału. Czujnik wału sprawdzisz wyciągając go z auta i sprawdzając rezystancję na zimno a następnie trzeba go podgrzać ( np. suszarką) i ponownie sprawdzić. ECU raczej nie sprawdzisz za to przepływkę owszem po zmieniającym się napięciu na sygnale w trakcie dodawania gazu. No i dziwne jest to że masz przepływkę z 4 pinami a kostkę na 3. Tak raczej nie powinno być. Tak to zostaje jeszcze moduł zapłonowy i wtryskiwacze. Najlepiej podmiana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...