Jumpman Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Taki temat Hawkeye, 2.5 NA. Nie działa tempomat, na serwisie nie starczyło czasu, ale może ktoś podpowie co warto sprawdzić ? Zapala się cruise i na tym koniec, nie zależnie od prędkości nie da się uswawić SET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 CE sie nie świeci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 czujniki pedalow sprzegla i hamulca? oba dezaktywuja tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Przed chwilą byłem sprawdzić, oba wyglądają ok. Na NASIOC.com znalazłem takie coś: "I: FAIL-SAFE FUNCTIONThe cruise control system has a fail-safe function that cancels the cruise control operation when any of the following conditions occurs.1. CONFLICT BETWEEN CRUISE CONTROL SWITCHES AND CANCELLATION SIGNAL GENERATING SWITCHES•The cruise control system is deactivated if any of the cruise control switches (SET/COAST, RESUME/ACCEL, and CANCEL switches) is turned ON while any of the cancellation signal generating switches (brake, stop light, clutch, and neutral switches) is being operated. The system is re-activated when the cruise control switch is turned OFF and then turn ON again after the cancellation signal generating switch has been returned to its released position.• When the MAIN switch is turned ON while any of the command switches is in the ON position,the cruise control system is deactivated. The system deactivating function is retained until the MAIN switch is turned OFF.2. ABNORMALITIES IN ELECTRIC CIRCUITSThe cruise control system is deactivated and the set speed is also canceled if any of the following abnormalities occurs in the system’s electric circuits.• The system deactivation function is retained until the ignition switch is turned OFF.• Abnormality of the command switch is detected.• Abnormality of the stop light switch and brake switch is detected.• Abnormality of the neutral switch is detected.• Abnormality of the ignition switch is detected.• Change in vehicle speed signal is detected.• Abnormality in any of the engine related sensors is detected.• Abnormality of the brake switch input circuit in the engine control module (ECM) is detected.• The MAIN switch and command switch were already ON when the ignition switch is turned ON.3. CRUISE CONTROL CANCEL FUNCTION• When any of the following conditions is met, the cruise control is cancelled.•To set the cruise control again, the vehicle speed must be returned to within the speed setting range and necessary conditions must be met.• Abnormal engine speed acceleration is detected.• The vehicle speed has dropped below the lower control limit during cruise control driving.•The vehicle has been running at speed higher than the set speed for an abnormally long time during cruise controlled driving.• The set speed became impossible to be maintained for some reason (steep upgrade, hand brake operation, abnormal engine power drop, etc.).," • Abnormality of the neutral switch is detected. Czy w tym przypadku chodzi o czujnik biegu jałowego ? Czy ew. awaria tego czujnika objawia się w jakikolwiek sposób ? Z tego co pamiętam, znajomy miał to uszkodzone w STI, ale nie wymieniał bo...nie miało to żadnego wpływu na auto. Jakieś pomysły forumowi wyjadacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Co znaczy ze czujniki wygladaja ok? Mierzyles multimetrem czy nie? Masz schematy? Bo z tego moznaby cos wyczytac. Neutral switch to czujnik biegu jalowego najprawdopodobniej. Przy jakiej predkosci i na jakim biegu probojesz wlaczyc tempomat? pozdr Alex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Wygląda ok patrząc przez pryzmat tego problemu/ przypadku: https://translate.google.com/translate?act=url&depth=1&hl=pl&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.pl&sl=en&tl=pl&u=http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php%3Ft%3D940269%26highlight%3D36036AC010 Przy jakiej predkosci i na jakim biegu probojesz wlaczyc tempomat? Przy każdej dzisiaj przy 60, 70 i 80 milach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Wygląda ok patrząc przez pryzmat tego problemu/ przypadku: https://translate.google.com/translate?act=url&depth=1&hl=pl&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.pl&sl=en&tl=pl&u=http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php%3Ft%3D940269%26highlight%3D36036AC010 dżizas, moj angielski nie jest za dobry ale jak mam czytac co wypocil translator to juz w ogole nic nie rozumiem to ze switch jest mechanicznie ok nie oznacza ze jest sprawny. Schemat i multimetr twoim przyjacielem Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Pajak Wlochaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Chciałem Ci ułatwić Orginał: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=940269&highlight=36036AC010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Chciałem Ci ułatwić Orginał: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=940269&highlight=36036AC010 a dziekuje, szybko znalazlem przycisk pokaz oryginal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Problem rozwiązany. Przyczyna - czujnik biegu jałowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się