Skocz do zawartości

silnik nie chce puscic skrzyni


andre82

Rekomendowane odpowiedzi

Imusem wykręcasz zaślepkę, a póżniej wkręczasz śrubę m6 w wałek. Wyciągasz całość energicznym ruchem albo wybijasz delikatnie robiąć np. kluczem dźwignię zapierając ją na wcześniej wkręconej śrubie m6, którą pobijasz gumowym młotkiem.

Od strony kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz nie wiem.u mnie tez nie ma ale ja mam sprzeglo na linke,kumpel ma hydrauliczne i zaslepke ma.tez nie moglismy skzyni zdjac ,okazalo sie ze trzymal wlasnie ten sworzen.proste do sprawdzenia-mozesz swobodnie teraz wyjac lape sprzegla do  gory?jesli nie to sworznia nie masz,jesli nie idzie to masz i gdzies musi byc ta zaslepka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W RSie wolnossącym też nie miałem żadnej śruby od łapy. Skrzyni również nie mogłem ściągnąć bo trzymała na klinach które są w kołnierzu skrzyni i ustalają skrzynię względem silnika podczas montażu. Kliny są dwa. Po prawej i lewej na równo w poziomie wałka. Od tyłu skrzyni można stuknąć w kliny żeby schowały się w blok silnika. Skrzynia powinna puścić.

Na rysunki kliny opisane "pin"

 

06f9bcd2d816b5bfmed.jpg

Edytowane przez MATRIX
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to auto z turbo? Jeśli niema turbiny nie  musisz wyciągać tego sworznia i nie będzie zaślepki .Jeśli masz turbo to nawet jak nie wyciągniesz sworznia silnik się odsunie trochę. Przyjrzyj się fotce,odkręciłeś wszystkie śruby?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...