ravo Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Silnik to sti 96 czyli standardowo z wyrównawczym na górze metalowym i plastikowym malutkim na dole po prawej obok aku z którego powinien wychodzić wąż luzem z którego jak coś wywala płyn. U mnie jest inaczej, chłodnica jest z automatu i ma także korek na chłodnicy pod korkiem jest wylot i do tego wylotu z chłodnicy podłączony jest właśnie ten wężyk z tego małego plastikowego czyli układ jest zamknięty przez to. Czy tak może być ? czy mam zaślepić ten dodatkowy wylot obok korka chłodnicy a tamten z plastikowego wrzucić luzem ? Kurde mam nadzieję, że rozumiecie o czym piszę jak coś mogę zrobić foto nikt nic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 pokombinowane masz z ta chłodnica,pewnie przód był bity i ktoś wymienił z nowszego rocznika,układ z 2 korkami jest bodajże od 2003r i wiele się to rozwiązanie nie rożni,ten wężyk z pod korka ma wchodzić do rurki metalowej idącej wzdłuż chłodnicy z metalowego zbiorniczka na silniku do naczynia wyrównawczego plastikowego, z tej rurki metalowej do zbiorniczka. tu masz rozrysowane http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_21/cooling_system/engine_cooling/ czyli jeszcze raz ciecz idzie z metalowego zbiorniczka po przez przewód metalowy wzdłuż chłodnicy z 2 wejściami na wysokości korka chłodnicy do jednego przewód z pod korka chłodnicy do drugiego wężyk do zbiorniczka plastikowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Po prostu Darek kupił taką chłodnicę ( od automatu chyba ) i ktoś połączył wężyk z plastikowego z nowym korkiem od chłodnicy. Pytanie jest czy tak ma zostać czy zaślepić ten pod korkiem chłodnicy wylot. Jutro zrobię foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 najlepiej połącz wyjście z pod korka chłodnicy z ta metalowa rurka albo wstaw trójnik tak zęby wężyk z metalowej rurki i wężyk z pod korka wchodziły do plastikowego pojemnika,bo jak zaślepisz to pod korkiem może się robić mala poduszka powietrzna,nie wiem dokładnie jak jest ta chodnica wyprofilowana ale może ma tam mała komorę,to rozwiązanie dodatkowy korek ma za zadanie lepiej się odpowietrzać to jest porostu odpowietrznik na chłodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 chyba się nie rozumiemy wstawię zdjęcie mojej poprzedniej białej bo nie zrobię już ładnego zdjęcia jak to wygląda na żywo normalnie w tych latach jak na zdjęciu wężyk nad plastikowym zbiorniczkiem jest luzem i jak coś wywala płyn, u mnie jest chłodnica od automatu z dodatkowym korkiem i wyjściem pod nim i do tego wyjścia ktoś podłączył ten wężyk. Pytanie czy tak może być ? zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 według mnie nie może być ponieważ to właśnie jest odpowietrznik, wepnij się wężykiem z pod korka w wężyk idący z metalowej do tego zbiorniczka przykrytego korkiem na upartego jak ten korek żółty nie jest szczelny (a chyba jest) to by też mógło być jak ty masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 oki, dzięki tak zrobię łatwiej by było zaślepić ten wylot z pod korka chłodnicy ale jak mówisz by lepiej nie to poszukam trójnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Przy układzie z dwoma korkami istotne jest żeby ten u góry na kolektorze był o niższym ciśnieniu 1.1 a ten na dole o wyższym 1.3 Układ z dwoma korkami wprowadzono po 2003r, korek na chłodnicy wyrzuca do wyrównawczego jeśli ciśnienie w chłodnicy wzrasta zbyt mocno i groziło by to jej uszkodzeniem. Jeśli masz chłodnice do GC z korkiem u góry to jest to chłodnica z wolnegossaka i od GT'kowej jest zdecydowanie cieńsza, także masz downgrade do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 z grzaniem się auta problemów żadnych nie było, co gorsza korek na chłodnicy nie ma naklejki więc nie wiem do jakiego ciśnienia jest. Ehh to może wymiana chłodnicy na nową ale szkoda tej bo jest w bardzo dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się