Łowca Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Witam Jakie żarówki polecacie abym zakupił? osram philips (mialem blue vision w Hondzie to paliły się co kilka miesięcy) tungsram? bosh? zależy mi na żarówkach które dobrze świecą a nie palą się co kilka miesięcy (w miesiąc robię 2-3tys km a w niecałe 2 miesiące od zakupu OBK przejechałem jakieś 4600km Już po nocnej trasie (300km) rano u kolegi na podwórku miałem zamiar wymienić żarówki stacje z dobrze zaopatrzonym sklepem ma za płotem ale to co zobaczyłem mnie przeraziło urwane zaczepy od żarówek (chyba H7) poklejone klejem na gorąco albo jakimś innym badziewiem i z wymianą na szybko dałem sobie spokój gdyż potem nie było by tego jak złożyć bez klejenia drutowania, widać jakiś magik pourywał zaczepy na oko wygladą mi to na H7 żarówka firmy NN pewnie made in china (świecą lekko niebiesko ale bardzo słabo) Całe auto oraz lampy były polerowane przed zakupem i nie wyglądają bardzo ładnie, tak że nie wiem czy jest sens je wymieniać tylko te urwane zaczepy sugerują wymianę macie jakiś patent na urwane zaczepy ? Jak już jesteśmy przy temacie żarówek to jakie są w przednich światłach przeciwmgielnych ? i jak się do nich dobrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Outback BP ma bardzo przyzwoite lampy soczewkowe, sporo osób dziwi się, że to nie są ksenony. Ale nie oszukujmy się, aż tak dobrze nie jest. Z H7 przerobiłem Osram Night Breaker, całą gamę GE Megalight i Sportlight. Wszystkie grzecznie padały po około 3 miesiącach. W efekcie kupiłem najtańsze Tungsramy, po 10 złotych sztuka. Nie chcą się przepalić od marca, więc jak na razie mają dwukrotnie wyższą żywotność niż wszystkie kupione wcześniej H7. Za połowę ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Ja kiedyś w Volvo s40 miałem Osram Night Breaker i bardzo sobie chwaliłem. Światło ładne białe i żarówki żywotne. Teraz w OBK mam Philips White Vision barwa 4300K i właśnie po 7 m-c jedna padła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Outback BP ma bardzo przyzwoite lampy soczewkowe, sporo osób dziwi się, że to nie są ksenony. Ale nie oszukujmy się, aż tak dobrze nie jest. Z H7 przerobiłem Osram Night Breaker, całą gamę GE Megalight i Sportlight. Wszystkie grzecznie padały po około 3 miesiącach. W efekcie kupiłem najtańsze Tungsramy, po 10 złotych sztuka. Nie chcą się przepalić od marca, więc jak na razie mają dwukrotnie wyższą żywotność niż wszystkie kupione wcześniej H7. Za połowę ceny.Wytrzymują dłużej lecz szybciej matowia klosz lampy. Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Dobrze gada dać mu wódki. Ja w poprzednim poczciwym Volvo V40 miałem ksenony i szklane klosze - taki rarytas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Osram Night Breaker W poprzednim aucie po testowaniu wszelakich marek na zwycięzce zasłużyły owe właśnie cena/trwałość/światło jedna padła. wnet i druga padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Wytrzymują dłużej lecz szybciej matowia klosz lampy. Dwie sprawy: - skąd te informacje, wszystkie żarówki Tungsram/GE mają filtr UV i odpowiednią certyfikację (str. 2): http://www.gelighting.com/LightingWeb/emea/images/Tungsram_Automotive_Lamps_Catalogue_HU_PL_CZ_EN__tcm181-12850.pdf - szybsze (o ile?) matowienie kloszy to chyba nie jest priorytet w 10-letnim aucie. Więc, no, jakby to powiedzieć, nie trafia do mnie ta wypowiedź. Ani tyćkę. Night Breakery działały świetnie w wersji H4. Wytrzymywały półtora roku i w reflektorze refleksyjnym było widać wyraźną różnicę w doświetleniu drogi. Przy soczewkach w OBK snop światła ostro się odcina, a pokrycie jest bardzo dobre. Zdarzyło mi się jeździć w kombinacji zwykła żarówka i +pierdylion %, bo akurat w trasie żarówce zachciało się przepalić. Różnicę w oświetleniu było widać tylko z przodu samochodu (inna barwa światła), zza kierownicy – nie. Nie ma zbytniego sensu kombinować, tym bardziej że te wszystkie procenty oznaczają różnicę w doświetleniu punktu wybranego przez producenta, czyli efektu nie będzie w każdym reflektorze. Ot takie kupowanie wody butelkowanej, bo kranówka nie jest pitna. A jak się wodę lodowcową pije, to łooo, jakie korzyści. Hmm... Edytowane 7 Października 2015 przez bakkz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) W Legacy III są co prawda inne lampy, ale żarówki testowałem te same (H7). W porównaniu ze standardowymi Boshami, Tunrsram +50% wypada zauważalnie lepiej - kiedyś wrzucałem na forum zdjęcia. Jest jaśniej i dalej. Niewiele dalej, ale przy dużej prędkości każdy metr ma znaczenie Teraz mam Tungsramy +120% i może jest trochę lepiej niż +50% (w sensie dalej swiecą) a może nie - jesli już, to różnica za mała do zauważenia. Za to na pewno +50% dają bielsze światło niż +120%. Obie wytrzymały u mnie równo 5 miesięcy i uważam że jest to przyzwoity wynik jak na żarówkę +%, w końcu coś za coś - albo mamy wytrzymały standard, albo mniej wytrzymały plus. Myślę też że sporą rolę gra tu specyfika instalacji Subaru. Ja mam przełącznik od świateł włączony na stałe, światła odpalają się z zapłonem - a największe skoki napięcia są przy uruchamianiu silnika co podobno bardzo wpływa na żywotność żarówek. Pewnie jakby mi się chciało za każdym gaszneiem silnika wyłączać światła i odpalać je kilka sekund po uruchomieniu to żarówki wytrzymałyby dłużej. Aha, Tungsram i GE w wersjach Sportlight i Megalight to dokładnie to samo - tyle że te drugie są tańsze A matowienie kloszy czy wypalanie odbłyśnika to rzeczywiście poważny problem w żarówkach +%, ale chodzi tu głównie o tanie chińczyki - porządne firmy trzymają parametry. Był kiedyś test w AutoŚwiat chyba, sprawdzali pobór mocy i geometrię strumienia. Dobre firmy raczej wypadły dobrze, jeśli dobrze pamiętam ze standardowych żarówek najlepiej wypadł Bosch i Osram, a z plusów NightBreaker. Edytowane 14 Października 2015 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ja też polecam Tungsramy +120%. Zamontowałem do GTka (który jak wiadomo ma kiepskie światła) i jest dużo lepiej. Do tego świecą, świecą i nie chcą się przepalić. Poprzednie 2 komplety Osram Night Breaker padły momentalnie. PS. Do tego oczywiście niebieskie W5W, żeby mieć białe pozycyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccwrc Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Osram Night Breaker Unlimited +110% Wytrzymały jak na razie 1,5 roku i nie sprawiły najmniejszych problemów. Ale... W każdym samochodzie zapalam światła minimum kilka sekund po zapaleniu silnika i gaszę je przed wyłączeniem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się