diuk Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Witam, Silnik EJ20 JDM + Turbo (97 lub 98) a komputer i solenoid MY98 EU z tego co znalazłem w sieci to wersje europejskie (z której mam ECU, czyli 211KM) mają 1,2 mm średnicy natomiast wersje JDM mają 0,9 mm Pytanie - do takiego zestawu który zamówić restryktor? Edytowane 25 Września 2015 przez diuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 To chyba do wróżki trzeba Co to w ogóle za układanka? Nawet jeśli użyjesz restryktora takiego jaki był w JDMie i podniesiesz tym doładowanie, to skąd wiesz, że na danych(wysokich) obrotach pod obciążeniem nie będziesz miał za mało paliwa i nie rozwalisz silnika? Użyj chociaż org JDMowego kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 taka układanka jeździ już ze cztery lata bez restryktora. teraz to dopiero odkryłem próbując rozwiązać inne problemy, które pojawiły się niedawno. JDMowego kompa nie mam, nigdy nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 No bez restryktora jeździ i nie ma się co dziwić bo jeździ na znikomym doładowaniu. Czyli ubogo nie ma. Jak już to musi tak jeździć to włóż 1,2 i sprawdź jakie jest doładowanie. Mniejszego dla jakiegokolwiek bezpieczeństwa nie wkładaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 czyli rozumiem, że efektywnie restryktor zubaża mieszankę w początkowym momencie ładowania turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Mieszanką steruje komp nie restryktor. Po prostu na seryjnym restryktorze powinieneś mieć seryjne doładowanie(podkreślając powinieneś bo i turbo inne), czyli i tak dużo większe niż masz teraz. Na 0,9 doładowanie będzie jeszcze większe a paliwo się samo nie pojawi. Jakie masz teraz doładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 no i to jest bardzo dobre pytanie, na które na razie nie jestem w stanie odpowiedzieć. obawiam się, że podczas swapa, jak już nie było restryktora - wastegate został przestawiony. zamówiłem restryktor 1,2mm ale muszę przemyśleć, czy go wsadzać na tych ustawieniach wastegate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Zmierz doładowanie. Jak to w ogóle jedzie? Możliwe, że jeździsz na jakimś 0,5/6 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się