Skocz do zawartości

Wtyczki złączone , czy rozłączone ?


tomekwrx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Mam takie małe zapytanie . Impreza DG 2005 r. Jak zciągnę plastikową osłonę przedniego słupka i progu ( jedna część umocowana na dwóch kołeczkach i zatrzaskach ) z lewej strony ( od kierowcy ) są takie dwie małe białe wtyczki . Rzekomo mają być rozłączone i są chyba od programowania pilota . U mnie są złączone i żadnych ubocznych objawów nie ma . Z prawej strony od pasażera w tym samym miejscu są dwie takie same wtyczki - tylko koloru zielonego . Mam je także złączone . Nie wiem do czego służą . Czy mają również być rozłączone ? Jeszcze dodam że pod kierownicą pod deską miałem także złączone dwie większe zielone wtyczki i mi autko troszkę " wariowało " . Włączały się wentylatory i pompa paliwa . Ale wyczytałem na naszym forum że mają być rozłączone i tak zrobiłem i jest wszystko o.k. ( NA WAS ZAWSZE MOGĘ LICZYĆ - DZIĘKI ! ) . Jeszcze obok tych dużych zielonych jest taka większa czarna zlączona . Czy ma być także rozłączona ? Pytam , dlatego , ponieważ moja subarynka jest po przekładce - i czasami mechanik mógł zrobić jakąś pomyłkę - z tymi dużymi zielonymi jednak zrobił błąd . Choć się nie dziwię - dwie paujące do siebie - " ja tu nie spiąć " - a jednak nie miały być . Głównie mi chodzi o te małe białe  i zielone - na słupku na progach - czy mają być spięte czy rozłączone podczas normalnej ekspoatacji . Proszę o jakąś informację . DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM ! TOMEK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mam takie małe zapytanie . Impreza DG 2005 r. Jak zciągnę plastikową osłonę przedniego słupka i progu ( jedna część umocowana na dwóch kołeczkach i zatrzaskach ) z lewej strony ( od kierowcy ) są takie dwie małe białe wtyczki . Rzekomo mają być rozłączone i są chyba od programowania pilota . U mnie są złączone i żadnych ubocznych objawów nie ma . Z prawej strony od pasażera w tym samym miejscu są dwie takie same wtyczki - tylko koloru zielonego . Mam je także złączone . Nie wiem do czego służą . Czy mają również być rozłączone ? Jeszcze dodam że pod kierownicą pod deską miałem także złączone dwie większe zielone wtyczki i mi autko troszkę " wariowało " . Włączały się wentylatory i pompa paliwa . Ale wyczytałem na naszym forum że mają być rozłączone i tak zrobiłem i jest wszystko o.k. ( NA WAS ZAWSZE MOGĘ LICZYĆ - DZIĘKI ! ) . Jeszcze obok tych dużych zielonych jest taka większa czarna zlączona . Czy ma być także rozłączona ? Pytam , dlatego , ponieważ moja subarynka jest po przekładce - i czasami mechanik mógł zrobić jakąś pomyłkę - z tymi dużymi zielonymi jednak zrobił błąd . Choć się nie dziwię - dwie paujące do siebie - " ja tu nie spiąć " - a jednak nie miały być . Głównie mi chodzi o te małe białe  i zielone - na słupku na progach - czy mają być spięte czy rozłączone podczas normalnej ekspoatacji . Proszę o jakąś informację . DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM ! TOMEK .

Ja przy złączonych białych w lewym słupku nie mogłem zamknąć pilotem w kluczyku centralnego zamka. Zielone  wtyczki są od wejścia w tryb testowy wentylatorów chłodnicy. Są połączone szeregowo, więc wystarczy, że rozepniesz jedne z nich i już wentylatory przestana wariować. :) Podsumowując pojedyncza biała i pojedyncza zielona w lewym słupku ma być rozłączona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj WOJO ! Dzięki za odpowiedż . U mnie jak były złączone dwie małe wtyczki w lewym słupku to mi działał centralny zamek i działa jak są rozłączone . Ale zostawiam je rozpięte . A zielona - owszem , odpowiada za test wentylatorów - ale chyba te zielone pod deską rozdzielczą pod kierownica , bo jak je właśnie rozłączyłem to było o.k. i tak również zostawiłem . Chodzi mi o pojedyńcze ( takiej samej wielkości i takie same jak te białe przy lewym słupku ) tylko zielone na prawym słupku pasażera . Mam złączone . Szukam wciąż przyczyny dlaczego nie mogę zaprogramować tego mojego pilota do fabrycznego alarmu . Przepraszam że już nudzę tym tematem , ale może wspólnymi siłami pokonamy ten problem . POZDRO !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj WOJO ! Dzięki za odpowiedż . U mnie jak były złączone dwie małe wtyczki w lewym słupku to mi działał centralny zamek i działa jak są rozłączone . Ale zostawiam je rozpięte . A zielona - owszem , odpowiada za test wentylatorów - ale chyba te zielone pod deską rozdzielczą pod kierownica , bo jak je właśnie rozłączyłem to było o.k. i tak również zostawiłem . Chodzi mi o pojedyńcze ( takiej samej wielkości i takie same jak te białe przy lewym słupku ) tylko zielone na prawym słupku pasażera . Mam złączone . Szukam wciąż przyczyny dlaczego nie mogę zaprogramować tego mojego pilota do fabrycznego alarmu . Przepraszam że już nudzę tym tematem , ale może wspólnymi siłami pokonamy ten problem . POZDRO !

Zielone są zdublowane i połączone w jeden szereg. Którekolwiek rozepniesz, będzie wystarczająco. Możesz zrobić eksperyment - zepnij te pod deską, a rozepnij te w słupku - efekt będzie dokładnie taki sam.

Dotarł już kluczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj WOJO ! Dzięki za odpowiedż . U mnie jak były złączone dwie małe wtyczki w lewym słupku to mi działał centralny zamek i działa jak są rozłączone . Ale zostawiam je rozpięte . A zielona - owszem , odpowiada za test wentylatorów - ale chyba te zielone pod deską rozdzielczą pod kierownica , bo jak je właśnie rozłączyłem to było o.k. i tak również zostawiłem . Chodzi mi o pojedyńcze ( takiej samej wielkości i takie same jak te białe przy lewym słupku ) tylko zielone na prawym słupku pasażera . Mam złączone . Szukam wciąż przyczyny dlaczego nie mogę zaprogramować tego mojego pilota do fabrycznego alarmu . Przepraszam że już nudzę tym tematem , ale może wspólnymi siłami pokonamy ten problem . POZDRO !

Nie możesz zaprogramować bo masz zły pilot.

 

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć WOJO ! Dzięki za wiadomość - na Ciebie mogę zawsze liczyć ! Zrobię jutro eksperyment z tymi zielonymi wtyczkami . To jednak te zielone na słupku pasażera rozepnę . Kluczyk dotarł i niestety nie działa . Kupiłem ( allegro ) jeszcze jeden - nowy sam pilot bez kluczyka ( taki niebieski z jednym przyciskiem ) - on także nie reaguje na naciskanie i programowanie . POMAŁU SIĘ " PODDAJĘ " !? . Jeszcze mi podpowiadają że można dopisać tego nowego z serwisu do pamięci komputera . Potrzebny jest kod PIN - serwis mi go podał - może jeszcze spróbuję tego sposobu , tylko muszę poszukać fachowca od tych spraw . Dzisiaj wstawię na forum " moje subaru " swoje autko . Dzięki raz jeszcze ! TOMEK !


Witaj CYBEL ! Dzięki za linka - jutro będę tłumaczył - zapewne pomocne będzie ! DZIĘKI !


Cześć AKIR ! Próbowałem zaprogramować pilota z jednym przyciskiem i także nic z tego nie wyszło . Żaden nie reaguje na przyciski . Coś jest nie tak - będe jeszcze " walczył " !!! Dzięki i pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...