Aero9000 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 witam wczoraj wymieniałem intercooler. zamieniłem serie na wrx 2004 i powstał mały problem nie można założyć seryjnego blow off'a - nie można go uszczelnić, zastanawiam się czy założenie blow offa od wrx 2004 nie zmieni ciśnienia doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Nie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 ale kilka postów wcześniej http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107898 była mowa o zmianie doładowanie w imprezie i foresterze są różne zawory upustowe - odcinają przy różnych ciśnieniach czy na pewno nie bedzie kaszany po zmianie tych zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Tak jak pisal wczesniej Azrael. Ten zawor w Subaru nie sluzy do sterowania cisnieniem, steruje sie nim za pomoca wastegate - zawor na wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 nie wiem czy o tym samym rozmawiamy wastegate steruje otwarciem /zamknięciem turbinki - działa na podciśnienie - ja myślę o zaworze na intercoolerze (i nazywam to blow off :wink: , a nie upieram się że tak się zowie) czyli zawór zabezpieczający od przeładowania, ponoć w foresterze doładowanie wynosi 0,6 bara w wrx/sti (nie wiem czy można to zamiennie używać chodzi o 2004r na allegro) jest chyba 1,1bara więc ciśnienia pracy nie pokrywają się, jeśli macie rację to znaczy, że jest jeszcze jeden elektrozawór, który miesza ciśnienia :cool: pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Wastegate jest odpowiedzialny za ciśnienie ładowania, turbina nie "otwiera się" ani nie "zamyka". Blowoff nie zabezpiecza przed przeładowaniem, on ma za zadanie wypuszczać powietrze które zostaje za turbo po zamknięciu przepustnicy. Zmiana blowoff'a nie zmieni ciśnienia ładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 ja myślę o zaworze na intercoolerze (i nazywam to blow off , a nie upieram się że tak się zowie) czyli zawór zabezpieczający od przeładowania, Ot i mamy problem terminologii technicznej amerykańskiej i brytyjskiej. rzeczywiście w UKeju Blow-off to zawór zabezpieczający przed doładowaniem - np. taki stosowany w starych formułach. Nie o coś takiego tutaj chodzi, zawór upustowy to coś zupełnie innego i ma inną rolę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi