Jump to content

Pytanko w sprawie AT skrzyni biegów do Obługi Technicznej


Azazel

Recommended Posts

Czy istnieje możliwość bezproblemowej wymiany skrzyni biegów w SI MY 99

 

Mam automat i chciałbym się go pozbyć, chętnie bym zamienił się z kimś, kto byłby tym zainteresowany. Sprawa polega na tym, zeby najpierw się upewnić, że ta operacja jest bezproblemowa, tzn, szczególnie, jeżeli chodzi o konstrukcję tunelu nad skrzynią, i umieszczenia dźwigni zmiany biegów.

 

Czy szanowna Pomoc Techniczna widzi jakieś większe problemy w tej operacji (techniczne). Raczej nie podejrzewam, żeby mocowania skrzyni do bloku było problemem FHI raczej pomyślało o uniwersalności tego rozwiązania, ale co z resztą, czy to się da - biorąc pod uwagę tylko naklad pracy czy dać sobie spokój z takimi marzeniami ??

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie mam kandydatkę, która ma takie SI jak ja ale ma manual i chciałbym ją namówić na podmiankę, oczywiście zdaje sobie sprawę, że marna mam szanse ale mnie ten AT ogranicza, jeżeli chodzi o dalsze możliwe zmiany, rozpatruje trakże możliwość zmiany całego samochodu, ale musiałby być rocznik 2000 i do tego jeszcze miliony papierów na nowy kredyt co spowodowałoby także milion godzin roboty

Link to comment
Share on other sites

Fajnie by było, ale to daleka przyszłość, wiem, ze będzie mu trudno się z nią rozstać, oby tylo mnie nie zaskoczył, do takiej operacji muszę się przygotować finansowo :-)

Link to comment
Share on other sites

  • Ojciec Założyciel

Niestety przeróbka taka to istotnie "duża sprawa".

Hwojtek wymienił podstawowe elementy. W przypadku SW dochodzi jeszcze reduktor. Zmiana tylnego dyfra jest niezbędna za względu na innne przełożenie. Ponadto trzeba przełozyć komputer sterujący skrzynią (nie wiem, czy wogóle będzie w tej sytuacji pasowałea wiązka !).

 

Łączę pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Teoretycznie mam kandydatkę, która ma takie SI jak ja ale ma manual i chciałbym ją namówić na podmiankę, oczywiście zdaje sobie sprawę, że marna mam szanse ale mnie ten AT ogranicza, jeżeli chodzi o dalsze możliwe zmiany, rozpatruje trakże możliwość zmiany całego samochodu, ale musiałby być rocznik 2000 i do tego jeszcze miliony papierów na nowy kredyt co spowodowałoby także milion godzin roboty

Zamień się z nią na samochody ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ona ma grill od stadardu i bez spojlerów moją za wyjątkiem maski można z łatwością pomylić z WRX, a sami wiecie ile kostuje ospojlerowanie, jej jest czerwona a moja PIĘKNA niebieska Su :-)

Link to comment
Share on other sites

Ona ma grill od stadardu i bez spojlerów moją za wyjątkiem maski można z łatwością pomylić z WRX, a sami wiecie ile kostuje ospojlerowanie, jej jest czerwona a moja PIĘKNA niebieska Su :-)

Podejrzewam ze przemalowanie i ospoilerowanie wyjdzie taniej niż przekładka skrzyni AT <=> MT.

 

Po za tym Azazel, już drugi raz piszesz, że Twoje SI łatwo pomylić z WRX, ciekaw jestem czy jesteś pewien, że chodzi ci o JDM WRX, a w Europie pojawiły się jako szary import do UK? Oczywiście kierownica po prawej stronie. Bo z drugiej strony z WRXem czyli New Age Impreza Twojej SI pomylic raczej nie można :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...