Skocz do zawartości

drżenie kierownicy i nadwozia przy różnych prędkościach LEGACY H6


Dart_Bart

Rekomendowane odpowiedzi

mam dziwne objawy drżenia kierownicy i nadwozia przy różnych prędkościach a dokładnie:

120 - 140 - trz esienie kierownicy i to niexle odczuwalne - obstawaiałem opony lub felgi ale felgi wypostowane a opony zmieniłem na nowe maja 600 km teraz przelatane po1,5 tygodnia posiadania...

 

Drgania nadal sa czasem małe a czasem bardzo duże... ostatnio nawet przy 40 i przy 90 je poczułem jadąc po na prawdę dobrej nawierzchni... jakby całe nadwozie skakało... objaw jakbym miał sześciokątne koła...

dodam że tarcze nowe, klocki nowe bo wymieniłem na wszelki wypadek... zawieszenie zrobione miesiąc temu na geometrii pan powiedizął że wszystko gitarra ustawione...

 

czy to może byc poduszka pod silnkiem lub skrzynią ??

a może podpora wału ??

 gumiarz pozamieniał mi juz 5 raz koła i efekt poprawy jest na 15 km.. rano jadąc d pracy znów bicie... zauważyłem że jak jest chłodniej to chyba sie zwiększa to bicie a jak były ostatnio upały to było lepiej...

 

ratujcie bo trafia mnie cholera i kusi do sprzedania tego cuda:

Legacy h6

2004 ROK

150 TYSI NALATANE

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne  wixy w imprezie.Koła wykluczone.Zostały łożyska przednie/piasty,przeguby wewnętrzne (lewy na pewno ma luz,po zmianie na używkę przez chwilę było lepiej.W planie zamiana miejscami L/P) i podpora wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odczuwam w swojej subarynce taki objaw przy tych samych prędkościach... U mnie kierownica drży leciutko. Sprawdzane koła, zbieżność etc... Ale to nic nie dało. Co ciekawe jadąc na tempomaci objawy te raz ustepują zupełnie raz się pojawiają... Obawiałem się że to coś z przeniesieniem napędu... ale nieprawda na luzie to samo podczas przechodzenia feralnej prędkości ;)

Edytowane przez mans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzajcie koła do oporu! U mnie też były drgania w okolicach 100-130 km/h,, chociaż wyważane było trylionkrotnie i wszyscy mówili, że jest git z felgami i oponami. Tez było podejrzenie wału, piast, półosi i co tylko jeszcze można sobie wymarzyć. Test na podnośniku, a wcześniej u specjalistów od wałów jednoznacznie potwierdził - felerne całkiem nowe opony topowej firmy. Po zmianie na nowe - jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te subaru to jakieś kapryśne na te opony ;-) w innych autach nie miałem takich problemów ;-) Ale jeśli test ''ósemek'' na łożyska/piasty nic ne wykaż ,faktycznie podjadę gdzieś na huntera wyważyć jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...