Martinez3433 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Jak myślicie bardzo szkodzi jazda szybsza teraz w takich upalnych warunkach :/ Myśle nad kjs teraz w niedziele tylko ta temperatura to troszke chyba cieżko dla auta Jakie wartości pilnować na zegarach temp. wody sie nie dźwiga , bo wentylatory , ale temp. Oleju moze w takich warunkach poszaleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek's Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Przy takiej temperaturze otoczenia każdy silnik jest słabszy, na Twoim miejscu sprawdziłbym i uzupełnił wszystkie płyny, oleje i jazda jak już Cię tak na ten kjs ciągnie W trakcie obserwuj temperaturę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Zadbać o chłodzenie silnika,max stan oleju i przede wszystkim o dobrą jakość paliwa,wręcz jeśli auto wystrojone na Pb98 to zalać VPower Racing żeby zapobiec stukom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 A jaka temp oleju jest w miarę bezpieczna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Najpierw napisz jaki olej i o jakich parametrach zalany do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Teraz nie pamietam dokładnie jaka wartość olej to Motul 300V na zimę troszke inna gęstość i na lato tez troszke inaczej , ale dokładnie nie pamietam wy specjaliści będziecie wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek's Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Nie masz przypadkiem tak jak ja Motula 15W50 300V Competition ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Pewnie 5W40 na zimę i 15W50 na lato. Powyżej 130*C możesz się zacząć martwić,przy 130 stopniach szukałbym możliwości schłodzenia oleju,nie ufając do końca wskazaniom zegarów,granicę ustawiłbym na 125*C żeby zachować jakiś margines "spokojności moralnej". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Mam włącznik wentylatorów żeby chodziły cały czas to moze na nich pojadę Zobaczymy jeszcze jak to bedzie Dzięki Panowie za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Mam włącznik wentylatorów żeby chodziły cały czas to moze na nich pojadę Obowiązkowo podczas prób i po,celem chłodzenia,schłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek's Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Jeżeli masz możliwość załączenia wentylatorów kiedy chcesz ja bym cały czas na nich leciał oczywiście jak silnik się nagrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 I treba je włączone trzymać po zatrzymaniu jeszcze, bo wtedy temp. może chwilowo podskoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Powyżej 130*C możesz się zacząć martwić,przy 130 stopniach szukałbym możliwości schłodzenia oleju Romek, a jaką temp ma Twój silnik w normalnej miejskiej jeździe oraz po ostrym upalaniu? Pytam, bo te 125-130C wydaje się dosyć wysoko...ale pewnie się nie znam O ile dobrze pamiętam, Ty masz u sibie zainstalowany natrysk na IC - to zdeydowanie pomaga w obniżeniu temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 O ile dobrze pamiętam, Ty masz u sibie zainstalowany natrysk na IC - to zdeydowanie pomaga w obniżeniu temp Coś daje,zawsze te kilka stopni mniej,ale to na intercoolerze i zbija trochę temperaturę powietrza na doładowaniu.Z temperaturą oleju nie ma nic wspólnego. U mnie podczas jazdy miejskiej olej osiąga temperaturę ~90 *C,przy upalaniu załóżmy na Kielcach,podczas takich upałów,po kilku kółkach miałbym gdzieś ~110*C,po kilku następnych doszłoby pewnie do okolic 120*C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Coś daje,zawsze te kilka stopni mniej,ale to na intercoolerze i zbija trochę temperaturę powietrza na doładowaniu.Z temperaturą oleju nie ma nic wspólnego. zmixowałem dwie różne sprawy w jednym temacie, sorki, ale wiadomo o co chodzi czyli te 110-120C to nic strasznego? ja w takie upały mam max 95C w jeździe mieskiej, częściej bliżej 90C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się