MacG Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Proszę o pomoc... Pacjent to STI 2002r., przebieg 140 tys.km. Objawy: Na zimnym silniku gaśnie przy wysprzęglaniu... Obroty spadają i gaśnie. Gdy silnik się rozgrzeje nie ma problemu, moc jest, nic nie szarpie, chodzi płynnie... Kilka razy zapalał się Check Engine - odczytany błąd - wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. Wymieniono świece zapłonowe, sprawdzone ciśnienie w cylindrach - jest ok. Wymieniać cewkę czy najpierw regulacja zaworów? Jaka jest orientacyjna cena regulacji? Z góry dziękuję za wskazówki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 na pewno nie cewka bo na rozgrzanym jest ok,pewnie zawory ale się dziwie ze po 140 tysiącach są do regulacji,w każdym bać razie w sti silnik trzeba wyciągnąć bądź sanki, zdjąć walki rozrządu i wymieniać szklanki koszty u carfila chyba najtaniej ok1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Moim zdaniem sprawdził bym kompresje na zimnym i na ciepłym jak taka sama przyczyny szukał bym zaczynajac od przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 filtr stożkowy jest? rura dolotowa szczelna? regulator ciśnienia paliwa podłączony do kolektora bez żadnych udziwnień typu trójnik? (sprawdź stan wężyka) przepływomierz coś wskazuje? jakieś inne błedy poza misfire'ami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacG Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Filtr powietrza oem, dolot sprawdzony, przepustnica i przepływomierz podobno ok. Kompresja sprawdzona na zimnym i jest ok. Jedyny błąd to wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Mechanik po wymianie świec stwierdził, że jak świece nie pomogą to cewka do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Typowe objawy ciasnych zaworów.Po co kombinować ,zacznij od sprawdzenia/regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacG Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Możecie mi wytłumaczyć, dlaczego przy ciasnych zaworach problem znika gdy silnik się rozgrzeje? Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Wraz z wzrostem temperatury luzy się zmieniają(rozszeżalność materiałowa) i problem znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się