Skocz do zawartości

po wymianie płynu chłodniczego


santiag83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Pacjent to WRX 2005, 2.0 seria. Często na postoju włączał się wentylator chłodnicy, więc został wymieniony płyn.

Po wymianie płynu chłodniczego dzieją się następujące rzeczy:

- wentylator nadal często włącza się na postoju;

- mętny kolor płynu;

- jakieś czarne drobiny w płynie;

- po ostrej jeździe podnosi się poziom płynu.

 

88177027665955906656.jpg

 

Czy to UPG??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po deptaniu zawsze podniesie sie poziom plynu bo wzrasta cisnienie,moze masz zasyfiona chlodnice dlatego plywaja w niej farfocle,sprobowac przeczyscic i zalac ponownie ;)

 

Tak się jeszcze łudzę, że to tylko jakiś syf..

Zapomniałem dodać, że bąbelki też się pojawiają, po ostrzejszej jeździe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnosi się poziom oleju? Są spuchniete węże układu chłodzenia? Czuć zapach spalin wewnątrz auta? Ubytek płynu? Bąbelki?Nierówna praca silnika? Wyrzuca płyn? Dla pewności test na Co2 i wszystko jasne! Im wcześniej tym lepiej! Nie ma co czekać bo może być za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnosi się poziom oleju? Są spuchniete węże układu chłodzenia? Czuć zapach spalin wewnątrz auta? Ubytek płynu? Bąbelki?Nierówna praca silnika? Wyrzuca płyn? Dla pewności test na Co2 i wszystko jasne! Im wcześniej tym lepiej! Nie ma co czekać bo może być za późno.

 

Podnosi się poziom oleju? - nie

Są spuchniete węże układu chłodzenia? - nie

Czuć zapach spalin wewnątrz auta? - nie

Ubytek płynu? - nie

Bąbelki? - tak

Nierówna praca silnika? - nie

Wyrzuca płyn? - podnosi się poziom w zbiorniku wyrównawczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdz jeszcze plyn pod korkiem wlewu do chlodnicy. Mi w forku pod tym korkiem sporo plynu ubywalo, a przez zbiorniczek wyrownawczy wywalalo plyn albo bylo pod sam korek.

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczeleczka kolego, mur beton:-)

A pytanie jeszcze. Musisz dolewać płynu chłodniczego? Bo jeżeli nie to ch g w. U mnie były te same objawy tyle że skakała temperatura, i trzeba było przelewać płyn że zbiorniczka wyrównawczego do głównego co by non stop nie uzupełniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymianą płynu też miałeś bąbelki?

Nie zwracałem uwagi na to, teraz mam wyższy stan płynu i z ciekawości zajrzałem jak się miewa po wymianie. No i trochę się zdziwiłem na to co zobaczyłem.

Uszczeleczka kolego, mur beton:-)

A pytanie jeszcze. Musisz dolewać płynu chłodniczego? Bo jeżeli nie to ch g w. U mnie były te same objawy tyle że skakała temperatura, i trzeba było przelewać płyn że zbiorniczka wyrównawczego do głównego co by non stop nie uzupełniać

 

Nie muszę.

Przelewałeś z wyrównawczego do tego u góry przy silniku?

Ten górny powinien być zawsze pełny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz wydawać kasy na test Co2 który podobno nie zawsze potwierdza upg, to wyczyść wszystko dokładnie, zalej nowym płynem jak Ricardo pisałi i nic jak obserwować co będzie się działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku uszkodzenia uszczelki lub samej głowicy,części gazów spalinowych zawierających Co2 trafia do układu chłodzenia. Spaliny znajdują sobie ujście do obiegu chłodzenia (bąbelki). Test na Co2 ma za zadanie właśnie wykryć tą zawartość. Cena za taką usługę jest chyba śmieszna w porównaniu z Upg, nie wiem ile kosztuje ale napewno ktoś dokładnie na to pytanie odpowie!

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...