santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Witam! Pacjent to WRX 2005, 2.0 seria. Często na postoju włączał się wentylator chłodnicy, więc został wymieniony płyn. Po wymianie płynu chłodniczego dzieją się następujące rzeczy: - wentylator nadal często włącza się na postoju; - mętny kolor płynu; - jakieś czarne drobiny w płynie; - po ostrej jeździe podnosi się poziom płynu. Czy to UPG??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Po deptaniu zawsze podniesie sie poziom plynu bo wzrasta cisnienie,moze masz zasyfiona chlodnice dlatego plywaja w niej farfocle,sprobowac przeczyscic i zalac ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Po deptaniu zawsze podniesie sie poziom plynu bo wzrasta cisnienie,moze masz zasyfiona chlodnice dlatego plywaja w niej farfocle,sprobowac przeczyscic i zalac ponownie Tak się jeszcze łudzę, że to tylko jakiś syf.. Zapomniałem dodać, że bąbelki też się pojawiają, po ostrzejszej jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Lepsze UPG niż panewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Lepsze UPG niż panewka W sumie tak, na pocieszenie Czyli jednoznacznie UPG??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 UPG. W mojej subarce były identyczne objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) UPG. W mojej subarce były identyczne objawy. Diagnozowałeś to jakoś jeszcze??? A zabrudzenia w płynie też miałeś? Edytowane 26 Czerwca 2015 przez santiag83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Podnosi się poziom oleju? Są spuchniete węże układu chłodzenia? Czuć zapach spalin wewnątrz auta? Ubytek płynu? Bąbelki?Nierówna praca silnika? Wyrzuca płyn? Dla pewności test na Co2 i wszystko jasne! Im wcześniej tym lepiej! Nie ma co czekać bo może być za późno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Podnosi się poziom oleju? Są spuchniete węże układu chłodzenia? Czuć zapach spalin wewnątrz auta? Ubytek płynu? Bąbelki?Nierówna praca silnika? Wyrzuca płyn? Dla pewności test na Co2 i wszystko jasne! Im wcześniej tym lepiej! Nie ma co czekać bo może być za późno. Podnosi się poziom oleju? - nie Są spuchniete węże układu chłodzenia? - nie Czuć zapach spalin wewnątrz auta? - nie Ubytek płynu? - nie Bąbelki? - tak Nierówna praca silnika? - nie Wyrzuca płyn? - podnosi się poziom w zbiorniku wyrównawczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) A jak wygląda sprawa podczas ostrej jazdy , zwolnieniu lub całkowitym zatrzmaniu? Czy wskazówka temperatury wody zmienia położenie? Edytowane 26 Czerwca 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 To sprawdz jeszcze plyn pod korkiem wlewu do chlodnicy. Mi w forku pod tym korkiem sporo plynu ubywalo, a przez zbiorniczek wyrownawczy wywalalo plyn albo bylo pod sam korek. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 A jak wygląda sprawa podczas ostrej jazdy , zwolnieniu lub całkowitym zatrzmaniu? Czy wskazówka temperatury wody zmienia położenie? Nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 No to jeszcze dla pewności zrobiłbym test na Co2 i jak nic nie wyjdzie to chyba upg można wykluczyć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Uszczeleczka kolego, mur beton:-) A pytanie jeszcze. Musisz dolewać płynu chłodniczego? Bo jeżeli nie to ch g w. U mnie były te same objawy tyle że skakała temperatura, i trzeba było przelewać płyn że zbiorniczka wyrównawczego do głównego co by non stop nie uzupełniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Przed wymianą płynu też miałeś bąbelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Przed wymianą płynu też miałeś bąbelki? Nie zwracałem uwagi na to, teraz mam wyższy stan płynu i z ciekawości zajrzałem jak się miewa po wymianie. No i trochę się zdziwiłem na to co zobaczyłem. Uszczeleczka kolego, mur beton:-) A pytanie jeszcze. Musisz dolewać płynu chłodniczego? Bo jeżeli nie to ch g w. U mnie były te same objawy tyle że skakała temperatura, i trzeba było przelewać płyn że zbiorniczka wyrównawczego do głównego co by non stop nie uzupełniać Nie muszę. Przelewałeś z wyrównawczego do tego u góry przy silniku? Ten górny powinien być zawsze pełny??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Jak nie chcesz wydawać kasy na test Co2 który podobno nie zawsze potwierdza upg, to wyczyść wszystko dokładnie, zalej nowym płynem jak Ricardo pisałi i nic jak obserwować co będzie się działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Jak nie chcesz wydawać kasy na test Co2 który podobno nie zawsze potwierdza upg, to wyczyść wszystko dokładnie, zalej nowym płynem jak Ricardo pisałi i nic jak obserwować co będzie się działo. Co to jest za tester??? Ile kosztuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) W przypadku uszkodzenia uszczelki lub samej głowicy,części gazów spalinowych zawierających Co2 trafia do układu chłodzenia. Spaliny znajdują sobie ujście do obiegu chłodzenia (bąbelki). Test na Co2 ma za zadanie właśnie wykryć tą zawartość. Cena za taką usługę jest chyba śmieszna w porównaniu z Upg, nie wiem ile kosztuje ale napewno ktoś dokładnie na to pytanie odpowie! Edytowane 26 Czerwca 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się