Sylwester Gąszczyk Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam mam pytanie. Jest osiągalny albo były kiedyś produkowane silniki do subaru na żeliwnym bloku ? Chodzi o to że aluminiowy nie wytrzyma zbyt "ostrego " kręcenia. Jestem po prostu ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 a czemu aluminiowy miałby nie wytrzymać ? jeśli chodzi o imprezy to wszystkie miały amelinowy blok 2 częściowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Gąszczyk Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Właśnie sie tak zastanawialem czy wytrzyma np. Ponad 600 KM. Czy nie pęknie czasami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Przy 600KM z 2.0 musisz zakładać że się raczej wysypie wcześniej niż później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 ale jest jeszcze 2.5 a pod 600 trzeba raczej zamknięty blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Gąszczyk Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 2,5 to jest rozwiercone 2.0 wiec jeszcze cieńsze ścianki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 600KM można zrobić na 2,0,na 2,2,na 2,5 i na 2,35. Podstawowe pytanie do czego takie auto będzie używane i jak długo ma służyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Jest jeszcze 2,6 i 2,7 Edytowane 23 Czerwca 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Gąszczyk Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Właśnie widziałem taką 2,2 stroker na 2,35 robiona właśnie przez lateral performance. Narazie chce sobie zrobić plan i kosztorys a potem zabrać się do roboty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 nie jestem pewien ale subaru justy miał chyba żeliwny blok ale to jest rzędowe 1.3 jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Widziałem nawet mozliwość strokera na 2,75l. 600 wtedy spkojnie da radę tylko ile to wytrzyma? Z 1,3 rzędowego sądzę, że będzię ciężko 400 uzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Wsadzić spore turbo i nawet z 1,3 l pojemności 400 koni będzie możliwe. Bardziej bym się martwił ile będzie taki projekt kosztował! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Gąszczyk Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Mysle ze około 20 tysięcy.. Tak żeby nie robić po łebkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się