Sylwester Gąszczyk Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Witam mam pytanie. Jest osiągalny albo były kiedyś produkowane silniki do subaru na żeliwnym bloku ? Chodzi o to że aluminiowy nie wytrzyma zbyt "ostrego " kręcenia. Jestem po prostu ciekawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 a czemu aluminiowy miałby nie wytrzymać ? jeśli chodzi o imprezy to wszystkie miały amelinowy blok 2 częściowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Gąszczyk Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Właśnie sie tak zastanawialem czy wytrzyma np. Ponad 600 KM. Czy nie pęknie czasami.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Przy 600KM z 2.0 musisz zakładać że się raczej wysypie wcześniej niż później Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 ale jest jeszcze 2.5 a pod 600 trzeba raczej zamknięty blok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Gąszczyk Posted June 23, 2015 Author Share Posted June 23, 2015 2,5 to jest rozwiercone 2.0 wiec jeszcze cieńsze ścianki Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 600KM można zrobić na 2,0,na 2,2,na 2,5 i na 2,35. Podstawowe pytanie do czego takie auto będzie używane i jak długo ma służyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 (edited) Jest jeszcze 2,6 i 2,7 Edited June 23, 2015 by abecer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Gąszczyk Posted June 23, 2015 Author Share Posted June 23, 2015 Właśnie widziałem taką 2,2 stroker na 2,35 robiona właśnie przez lateral performance. Narazie chce sobie zrobić plan i kosztorys a potem zabrać się do roboty.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ursusraketa Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 nie jestem pewien ale subaru justy miał chyba żeliwny blok ale to jest rzędowe 1.3 jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmut Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Widziałem nawet mozliwość strokera na 2,75l. 600 wtedy spkojnie da radę tylko ile to wytrzyma? Z 1,3 rzędowego sądzę, że będzię ciężko 400 uzyskać Link to comment Share on other sites More sharing options...
abecer Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Wsadzić spore turbo i nawet z 1,3 l pojemności 400 koni będzie możliwe. Bardziej bym się martwił ile będzie taki projekt kosztował! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylwester Gąszczyk Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 Mysle ze około 20 tysięcy.. Tak żeby nie robić po łebkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now