Jump to content

Pompa sprzęgła WRX.


koziolek
 Share

Recommended Posts

Ori podłączenie pompy sprzęgła to jakaś kupa przewodów.Zmojej pompy wychodzą dwa przewody,spełniają jakąś rolę?

Chciałbym podłączyć pompę bezpośrednio do siłownika jednym przewodem w oplocie HEL.

Ktoś coś takiego robił?efekty uboczne?

Link to comment
Share on other sites

To jak robisz przekładkę to musisz byc kumaty jeden kabel to leci jak masz odpowietrznik na wysprzegliku na skrzyni dwa kable jak wysprzeglik mie ma odpowietrzania i dlatego leci drugi do pompy i odpowietrzasz przy papie nie jak na jednym na skrzyni załapałeś hahahha. Nic trudnego zadna filozofia tylko fantazji trzeba miec kupiles auto anglika

Edited by dareckiislandia
Link to comment
Share on other sites

Ta kumam nie w tym sęk.czytałem że lepiej się czuje co się dzieje ze sprzęgłem ale ciężko chodzi pedał na przewodzie w stalowym oplocie.

Heble działają zdecydowanie lepiej na przewodach w oplocie to może sprawdzić też i sprzęgło.myślałem że ktoś już coś takiego robił i podpowie

Link to comment
Share on other sites

no cheble moze tak poszukaj kogos kto ma zestaw do zrabiania przewodów hamulcowych zamien gumowy ze sprzegla i zobaczysz różnice ale to na sprawdzenie tylko bo skrzynia pracuje i przewody na sztywno to nie za bardzo jak tam będą siedziały. A czemu ma ciężko chodzić.

Edited by dareckiislandia
Link to comment
Share on other sites

Taki zestaw do przewodów mam i mogę to sprawdzić ale zanim to zrobię zapytam bo to nic nie kosztuje. Przewód gumowy i tak idzie won bo jest stary więc pewnie zastosuję taki w oplocie cena podobna,zastanawia mnie tylko długość tych przewodów które są na tej fotce co wkleiłeś?po cholerę ich tyle?

Link to comment
Share on other sites

Taki mam plan i tak napisałem w pierwszym poście, przewód w oplocie prosto z pompy do słownika oczywiście w kolorze nadwozia

Jak sobie chcesz. To na cheble trzeba by bylo ze 20m przewodow w oplocie po co wymieniac alu czy staalowy czy miedziany kabelek na kabelek w oplocie bez sensu.

Link to comment
Share on other sites

Świetna rada Wuju.

To jak robisz przekładkę to musisz byc kumaty jeden kabel to leci jak masz odpowietrznik na wysprzegliku na skrzyni dwa kable jak wysprzeglik mie ma odpowietrzania i dlatego leci drugi do pompy i odpowietrzasz przy papie nie jak na jednym na skrzyni załapałeś hahahha. Nic trudnego zadna filozofia tylko fantazji trzeba miec kupiles auto anglika

To jeszcze mi wytłumacz jeżeli według Ciebie są wysprzęgliki bez odpowietrzników jakim cudownym sposobem powietrze w przewodzie gumowym i wysprzęgliku zostaje zamienione na płyn?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...