ŁukaszWodzo46 Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 witam starszyzne plemienna . niedawno nabyłem forka 2.0 xt w automacie i przejeczałem nim 1000 km po zakupie i jestem na etapie wymiany rozrządu ntn i oleju wraz z filtrem w skrzyni automatycznej , tylko mnie nie pokiją drobne zgrzyty nie mam pojęcia czy z skrzyni czy z układu napędowego jak delikatnie się obchodze z pedałem gazu , dodam że forka mam od 2 tygodni i jest to moję pierwsze subaru więc jestem zielony w temacie , wcześniej goniłem dieselami skandynawskimi Link to comment Share on other sites More sharing options...
MForbi Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 (edited) Powodów może być zapewne sporo a przez internet lekarstwa nie znajdziesz. Jeśli czujesz się tym zaniepokojony - nie ma lepszej metody jak udanie się do lekarza. Masz w Nowym Sączu szanowanego i uznanego fachowca - CARFIT-a. Podjedź, pokaż, dostaniesz odpowiedź na swoje pytania Edited April 20, 2015 by MForbi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 witam starszyzne plemienna . niedawno nabyłem forka 2.0 xt w automacie i przejeczałem nim 1000 km po zakupie i jestem na etapie wymiany rozrządu ntn i oleju wraz z filtrem w skrzyni automatycznej , tylko mnie nie pokiją drobne zgrzyty nie mam pojęcia czy z skrzyni czy z układu napędowego jak delikatnie się obchodze z pedałem gazu , dodam że forka mam od 2 tygodni i jest to moję pierwsze subaru więc jestem zielony w temacie , wcześniej goniłem dieselami skandynawskimi Sorki ... i bije po oczach Twoja niedbałość posługiwania się językiem polskim. Popraw się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszWodzo46 Posted April 20, 2015 Author Share Posted April 20, 2015 Przepraszam za błędy. Ale pisze z telefonu i czasem mnie przerobi :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...