Skocz do zawartości

automat 2.0 xt


ŁukaszWodzo46

Rekomendowane odpowiedzi

witam starszyzne plemienna :D . niedawno nabyłem forka 2.0 xt w automacie i przejeczałem nim 1000 km po zakupie i jestem na etapie wymiany rozrządu ntn i oleju wraz z filtrem w skrzyni automatycznej , tylko mnie nie pokiją drobne zgrzyty nie mam pojęcia czy z skrzyni czy z układu napędowego jak delikatnie się obchodze z pedałem gazu , dodam że forka mam od 2 tygodni i jest to moję pierwsze subaru więc jestem zielony w temacie , wcześniej goniłem dieselami skandynawskimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być zapewne sporo a przez internet lekarstwa nie znajdziesz.

Jeśli czujesz się tym zaniepokojony - nie ma lepszej metody jak udanie się do lekarza. Masz w Nowym Sączu szanowanego i uznanego fachowca - CARFIT-a.

Podjedź, pokaż, dostaniesz odpowiedź na swoje pytania :)

Edytowane przez MForbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam starszyzne plemienna :D . niedawno nabyłem forka 2.0 xt w automacie i przejeczałem nim 1000 km po zakupie i jestem na etapie wymiany rozrządu ntn i oleju wraz z filtrem w skrzyni automatycznej , tylko mnie nie pokiją drobne zgrzyty nie mam pojęcia czy z skrzyni czy z układu napędowego jak delikatnie się obchodze z pedałem gazu , dodam że forka mam od 2 tygodni i jest to moję pierwsze subaru więc jestem zielony w temacie , wcześniej goniłem dieselami skandynawskimi

Sorki ... i bije po oczach Twoja niedbałość posługiwania się językiem polskim. Popraw się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak chłopaki piszą jedź do Carfita. Przejedzie się i diagnozę poda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.