Gr4b3Q Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Witam, Od kliku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem dwulitrowego Legacy z 2005 roku. Wczoraj pojawił się u mnie raczej poważny problem - podczas rozwiązywania innego problemu (złącze OBD nie działało) znalazłem przepalony bezpiecznik zapalniczki. Po wymianie wszystko było ok - wszystko działało łącznie z OBD. Aż do momentu pierwszego wyłączenia silnika. Przy gaszeniu silnika po przekręceniu kluczyka usłyszałem jakby przełącznik z okolic schowka po stronie pasażera - za bardzo się tym fantem nie przejąłem aż do momentu kiedy chciałem zamknąć samochód. Samochód przestał reagować na wciśnięcie przycisku na kluczyku - przełącznik w drzwiach wciąż działa. Nie pomógł inny kluczyk czy wymiana baterii - ciągle zero odzewu. Dzisiaj rano po odpaleniu nie włączyło się ani radio ani nawiewy. Nie rozgrzany silnik samoczynnie gasł chyba że przytrzymałem go na obrotach. Po rozgrzaniu problem w pewnym stopniu ustaje - obroty na chwilę spadają prawie do minimum wskazania na obrotomierzu by potem wrócic na odpowiedni zakres. Proszę pomóżcie, miał ktoś podobne symptomy? Ja obstawiam gdzieś zwarcie w instalacji - najprawdopodobniej w okolicy tego pierwszego kliknięcia. Macie jakieś szybkie sposoby by sprawdzić gdzie zwarcie występuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Przez internet tego nikt nie ogarnie. Nie odpalaj silnika jeśli nie masz potrzeby aby nie pogorszyć i czym prędzej do kumatego mechanika ( czyt. ASO ) na diagnozę/naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4b3Q Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zdaję sobie z tego sprawę że forum nie zastąpi mi mechanika ale miałem nadzieje że przynajmniej nakieruje mnie w odpowiednią stronę Teraz zaczynam podejrzewać stacyjkę - po "zgrubnym" sprawdzeniu nie ma w kabinie zasilania 12v oprócz zegarów, szyb i centralnego zamka z drzwi. Znajomy miał podobnie w citroenie (wiem że to było świetne porównanie ;D ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Podejrzewam, że u Ciebie, to grubsza sprawa, ale możesz rzucić okiem tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68678-nie-moge-zamknac-auta-z-pilota/#entry2171976 może znajdziesz jakiś nowy trop. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4b3Q Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Podejrzewam, że u Ciebie, to grubsza sprawa, ale możesz rzucić okiem tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68678-nie-moge-zamknac-auta-z-pilota/#entry2171976 może znajdziesz jakiś nowy trop. Działa ! Wymieniłem bezpiecznik i jak ręką odjął Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Proszę bardzo Zrób jeszcze rozpoznanie dlaczego się spalił, żeby się większy bigos nie zrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się