SOpEL Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Tak dzisiaj zachwalałem moje kochane babyblue na stadionie narodowym, że wracając postanowiła mi sprawić psikusa Nagle zaczął wariować wskaźnik od poziomu paliwa. Dzień wcześniej tankowałem do pełna na BP 98kę jak zawsze. Przejechałem 110km i wskazówka spadła do zera (kiedyś mi się to raz zdarzyło, ale po chwili wróciło do normy). Teraz szalała co chwilę - od zera (bez światełka rezerwy) do fulla. Potem znowu spadło do zera i zapaliła się rezerwa. Po przejechaniu 15km na światłach wyłączyłem i włączyłem silnik - nadal to samo. Przejechałem jeszcze z 5 km i zapalił się check engine (jaki? nie wiem może jutro do kompa podepnę). Zatrzymałem się znowu i sprawdziłem czy chociaż słychać pompę (mam walbro) i słychać ją tak jak zawsze (wydaje delikatne wysokotonowe wycie). Z racji, że byłem 20km od domu to też wróciłem do niego samochodem i nie zauważyłem kompletnie zmiany w zachowaniu podczas tej jazdy. Z racji, że jest check i nie wiem o co chodzi to nie jechałem powyżej 2,5-3k rpm - raz dla testu czy normalnie się zbiera podjechałem do 4,5-5k rpm i wszystko normalnie. powiem jeszcze, że 2mce temu stroiłem samochód i założyłem pompe walbro. Pytania: 1.o co może chodzić z tym wahaniem poziomu? pływak? masa? pierwszy gorący dzień i subci odbiło? 2. czemu mógł się zapalić check? błąd niestety odczytam, aż dorwę kogoś z wtyczką Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protix Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 (edited) Witam. Mam podobny problem z tym że dodatkowo mam u siebie LPG i również wskaźnik mi wariuje zarówno od LPG jak i paliwa. I też zaczął szwankować od zatankowania do pełna ale LPG ( dziwne bo zawsze tak tankuje ;/ )Co do błędu to służe pomocą. Mam prosty skaner do odczytu błędów z ECU także jak coś to PW Aczkolwiek stawiam na p1442 lub P0436 Edited April 11, 2015 by Protix Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted April 12, 2015 Author Share Posted April 12, 2015 Błąd to P0463 Fuel Level Sensor Circuit High Input Usunąłem błąd i na razie nie wrócił, ale wskazówka poziomu wariuje Any idea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 (edited) Nie wiem jaki tam jest system pomiaru paliwa. Czy zamknięty sls czy też odsłonięta płytka ze szczotką. Jesli płytka wyciąg moduł zobacz na płytkę rezystorowa zdarza się wydrapana plytka Edited April 12, 2015 by akir Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted April 12, 2015 Author Share Posted April 12, 2015 no dobra podsumowanie dzisiejszego dnia. Usunąłem błąd przejechałem z 40km i nie wrócił. Wysokość paliwa potem już nie szalała. Zobaczymy co przyniesie jutro, ale @@akir, na pewno niebawem ogarnę co tam mam i to 'naprawię' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now