GRAF Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Natrafilem w sieci na ten test. Podjazd normalny stary forek dałby rady bez problemu na redutktorze a nowe OBK zawiodoło, obejrzalem film dokładnie i w pewnych momentach mino wciskania gazu kola sie nie kreca = slizga łancuch w skrzyni CVT, silnik za słaby 2.5 czy co? podobnie system x-mode przeszkadza bardziej niz pomaga. https://www.youtube.com/watch?v=hrdb_UVTa20 co myślicie gdzie lezy problem w dziwnym zachowaniu OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opony ? Z drugiej strony pierwsza część testu była OK, ta druga trochę ekstremalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opony ? Z drugiej strony pierwsza część testu była OK, ta druga trochę ekstremalna Musiały by być z ołowiu żeby zabrać tyle mocy aby uniemożliwić ich obrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ale sami testujacy wskazuja na nie. Faktycznie co do mocy to wyglada na to, że byc może cały system blokuje koła. Jeśli chodzi mi o opony to o moment kiedy kręcą w miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Elektronik, która na szosie pomaga tu ewidentnie przeszkadzała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Nie wiadomo, jak ten kierowca ciśnie, czy na pewno odłączono ESP i na filmie trudno określić nachylenie, ale fakt, że na górkę, na którą Ssangyong wchodzi taśtasiem, foresterem ni hu hu - to jednak różnica w oponach (fabryczne u forka i MT w Ssangyongu) i artykulacja zawieszenia. Pajerem też wjeżdżałem na tę górkę bez problemów (gumy jak w ssangyongu) - bo taki podjazd robił wrażenie na pasażerach . Jednak forester się nie dusił, tylko równo buksował czterema kołami. To nie od elektroniki zależało, że pajero i Ssangyong dawały radę - one nie traciły trakcji, bo miały stale przyczepność. Forkiem próbowałem parę razy, ale tam się nie ma jak rozpędzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 A próbowałeś spuscic powietrze z kół o połowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 A próbowałeś spuscic powietrze z kół o połowę? W terenówkach wielokrotnie, zwykle wożę kompresor, ale przy profilu 55 i polerowanymi felgach - nie stać mnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się