GRAF Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Natrafilem w sieci na ten test. Podjazd normalny stary forek dałby rady bez problemu na redutktorze a nowe OBK zawiodoło, obejrzalem film dokładnie i w pewnych momentach mino wciskania gazu kola sie nie kreca = slizga łancuch w skrzyni CVT, silnik za słaby 2.5 czy co? podobnie system x-mode przeszkadza bardziej niz pomaga. https://www.youtube.com/watch?v=hrdb_UVTa20 co myślicie gdzie lezy problem w dziwnym zachowaniu OBK Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Opony ? Z drugiej strony pierwsza część testu była OK, ta druga trochę ekstremalna Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted April 11, 2015 Author Share Posted April 11, 2015 Opony ? Z drugiej strony pierwsza część testu była OK, ta druga trochę ekstremalna Musiały by być z ołowiu żeby zabrać tyle mocy aby uniemożliwić ich obrót Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Ale sami testujacy wskazuja na nie. Faktycznie co do mocy to wyglada na to, że byc może cały system blokuje koła. Jeśli chodzi mi o opony to o moment kiedy kręcą w miejscu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryzli Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Elektronik, która na szosie pomaga tu ewidentnie przeszkadzała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfik Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Nie wiadomo, jak ten kierowca ciśnie, czy na pewno odłączono ESP i na filmie trudno określić nachylenie, ale fakt, że na górkę, na którą Ssangyong wchodzi taśtasiem, foresterem ni hu hu - to jednak różnica w oponach (fabryczne u forka i MT w Ssangyongu) i artykulacja zawieszenia. Pajerem też wjeżdżałem na tę górkę bez problemów (gumy jak w ssangyongu) - bo taki podjazd robił wrażenie na pasażerach . Jednak forester się nie dusił, tylko równo buksował czterema kołami. To nie od elektroniki zależało, że pajero i Ssangyong dawały radę - one nie traciły trakcji, bo miały stale przyczepność. Forkiem próbowałem parę razy, ale tam się nie ma jak rozpędzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryzli Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 A próbowałeś spuscic powietrze z kół o połowę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfik Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 A próbowałeś spuscic powietrze z kół o połowę? W terenówkach wielokrotnie, zwykle wożę kompresor, ale przy profilu 55 i polerowanymi felgach - nie stać mnie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now