Konrad EL Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Witam forumowiczów. Potrzebuje pomocy i doradztwa. Autko Subaru Impreza WRX (US) 2006 r Kupiłem to autko dość niedawno. Wyjsciowo benzyna. Wszystko działało sprawnie. Wymiana olei w silniku, mostach, wymienione świece NGK platyna iryda itp itd. Autko nie szarpało, jeździło elegancko zarówno na zimnym jak i rozgrzanym Postanowiłem zainstalować LPG. Autoryzowany serwis BRC z instalacją tej firmy na jednym dużym mikserze. Problem jest następujący: Odpalam auto z rana - na benzynce wszystko elegancko. Po przełączeniu na gaz auto dostaje trzęsiawki na postoju i zaczyna migać check engine z błędem P0301 "Zarejestrowano przerywanie zapłonu w cylindrze nr 1" wiec kasuje błąd przełączam na benzyne i czekam, aż silnik się rozgrzeje do temperatury optymalnej, znowu przełączam na LPG - wtedy silnik się uspokaja i pracuje równo trzymając 600 obr/min. Problemy na rozgrzanym: Silnik się dławi (przerywa) po osiągnięciu 3,5 tys obr/min z nogą w podłodze na każdym biegu - im wyższy bieg tym szarpanie jest bardziej wyczuwalne. Co najgorsze po szarpaniu, kiedy go wysprzęgle, obroty spadaja i silnik gaśnie podczas jazdy. Kiedy go odpale ponownie, ma olbrzymie problemy przy przełączeniu na gaz i znowu gaśnie (jakby był zalany). Muszę mu wtedy trzymać na obrotach, żeby przetrawił mieszankę. Jest to bardzo uciążliwe przy wyprzedzaniu kiedy musze pilnować by nie przekraczać tych 3,5 - 4 tys obrotów. Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Pierwsze co się nasuwa: objawy pojawiły sie po zamontowaniu LPG - problem po stronie instalacji. Drugie: regulacja zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad EL Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jaki jest koszt regulacji zaworów? Instalacja była regulowana 2 razy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jaki jest koszt regulacji zaworów? To zalezy od wykonawcy. Dlatego najlepiej tam pytać. Ja tego nie robię. Instalacja była regulowana 2 razy... To jeszcze nic nie znaczy. Regulacja to nie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad EL Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jakieś inne sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Oczywiste sugestie już otrzymałeś Odpalam auto z rana - na benzynce wszystko elegancko. Po przełączeniu na gaz auto dostaje trzęsiawki Silnik się dławi (przerywa) po osiągnięciu 3,5 tys obr/min z nogą w podłodze na każdym biegu Jkaie wnioski można wyciągnąć? Jeśli tych objawów nie ma na benzynie,to montujący LPG schrzanili robotę. Radzę jak najszybciej doprowadzić instalacje i jej pracę do porządku,żeby czasem nie spowodowała poważnej awarii silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor28 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 A może świece na zwykłe trzeba wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 To po wymianie świec tak zaczęło sie dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad EL Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Nie, chodziło tak przed wymianą i po wymianie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Zmień miejsce tankowania gazu, najlepiej jakaś solidniejsza stacja - nie tankuj po taniości. Po drugie op...ol serwis od gazu, ewidentnie skopali robotę. A ten autoryzowany serwis to można wiedzieć skąd? Edytowane 23 Marca 2015 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Ja mam takie same objawy w Forku 2.0 N/A 2007. Stoi właśnie u majstra na regulacji zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się