Pemo29081990 Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Witam. Mam duży problem w moim subru mianowicie kluczyk włożony do stacyjki po odpaleniu silnika nie chce cofnąć się do pozycji "0" czyli pozycji wyjściowej no i zarazem wyjść ze stacyjki. Jednak po zdjęciu wszystkich obudów ,w spodniej części stacyjki znalazłem wystający kawałek metalowego suwaka (fotki na dole),który po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenia go w pozycję stacyjki "2" przesuwa się w prawą stronę i w takiej pozycji już pozostaje przez co nie można cofnąć kluczyka do pozycji "0" i wyjąć go ze stacyjki. Jednak gdy przesunę ten suwak palcem w lewą stronę wtedy mogę swobodnie przesunąć kluczyk do pozycji "0" i wyjąć go ze stacyjki. Czy ktoś z was miał już kiedyś ten problem??? Przypomnę że jest to wersja USA. Z góry dzięki za podpowiedzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godlik Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 To automat? Nie wyjmiesz kluczyka dopóki nie przestawisz skrzyni na P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pemo29081990 Posted March 17, 2015 Author Share Posted March 17, 2015 Tak to jest automat i to w dodatku rzadko spotykany z tiptronikiem. Przestawienie skrzyni na P niestety nic nie daje Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Albo pękła sprężynka albo trzeba psiknąć specyfikiem do smarowania łańcuchów rowerowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pemo29081990 Posted March 18, 2015 Author Share Posted March 18, 2015 Psikałem tą stacyjkę już na wszystkie możliwe sposoby, a sprężynka o której mówisz gdzie jej szukać?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Psikałem tą stacyjkę już na wszystkie możliwe sposoby, a sprężynka o której mówisz gdzie jej szukać?? Niestety wewnątrz. Ta blaszka jest ustawiana przez maleńką sprężynkę. Trzeba zdemontować stacyjkę i oddać do zakładu z dorabianiem kluczy. Zapytaj w centrum handlowym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turboledy Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Wlasnie mam podobny problem w imprezie 2.5 USA Nic z tym nie robilam, po prostu zaczelam troszcze delikatniej wyjmowac kluczyk , a jeszcze lepiej stalo gdy doronilam duplikat kluczyka I zauwazylam ze chodzi lepiej niz oryginal. To sie zdazalo I w outbacku 2006 I w imprezie 2010 europejczykach, wiec mysle ze lepiej nauczyc sie z tym zyc aniz cos krecic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pemo29081990 Posted March 18, 2015 Author Share Posted March 18, 2015 Wlasnie mam podobny problem w imprezie 2.5 USA Nic z tym nie robilam, po prostu zaczelam troszcze delikatniej wyjmowac kluczyk , a jeszcze lepiej stalo gdy doronilam duplikat kluczyka I zauwazylam ze chodzi lepiej niz oryginal. To sie zdazalo I w outbacku 2006 I w imprezie 2010 europejczykach, wiec mysle ze lepiej nauczyc sie z tym zyc aniz cos krecic Tak tylko że mam 2 kluczyki jeden używany z delikatnymi śladami używania i drugi be jakichkolwiek oznak zużycia i dzieje się tak i na jednym i drugim kluczyku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now