Pemo29081990 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Witam. Mam duży problem w moim subru mianowicie kluczyk włożony do stacyjki po odpaleniu silnika nie chce cofnąć się do pozycji "0" czyli pozycji wyjściowej no i zarazem wyjść ze stacyjki. Jednak po zdjęciu wszystkich obudów ,w spodniej części stacyjki znalazłem wystający kawałek metalowego suwaka (fotki na dole),który po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenia go w pozycję stacyjki "2" przesuwa się w prawą stronę i w takiej pozycji już pozostaje przez co nie można cofnąć kluczyka do pozycji "0" i wyjąć go ze stacyjki. Jednak gdy przesunę ten suwak palcem w lewą stronę wtedy mogę swobodnie przesunąć kluczyk do pozycji "0" i wyjąć go ze stacyjki. Czy ktoś z was miał już kiedyś ten problem??? Przypomnę że jest to wersja USA. Z góry dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 To automat? Nie wyjmiesz kluczyka dopóki nie przestawisz skrzyni na P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo29081990 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Tak to jest automat i to w dodatku rzadko spotykany z tiptronikiem. Przestawienie skrzyni na P niestety nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Albo pękła sprężynka albo trzeba psiknąć specyfikiem do smarowania łańcuchów rowerowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo29081990 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Psikałem tą stacyjkę już na wszystkie możliwe sposoby, a sprężynka o której mówisz gdzie jej szukać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Psikałem tą stacyjkę już na wszystkie możliwe sposoby, a sprężynka o której mówisz gdzie jej szukać?? Niestety wewnątrz. Ta blaszka jest ustawiana przez maleńką sprężynkę. Trzeba zdemontować stacyjkę i oddać do zakładu z dorabianiem kluczy. Zapytaj w centrum handlowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turboledy Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Wlasnie mam podobny problem w imprezie 2.5 USA Nic z tym nie robilam, po prostu zaczelam troszcze delikatniej wyjmowac kluczyk , a jeszcze lepiej stalo gdy doronilam duplikat kluczyka I zauwazylam ze chodzi lepiej niz oryginal. To sie zdazalo I w outbacku 2006 I w imprezie 2010 europejczykach, wiec mysle ze lepiej nauczyc sie z tym zyc aniz cos krecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo29081990 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Wlasnie mam podobny problem w imprezie 2.5 USA Nic z tym nie robilam, po prostu zaczelam troszcze delikatniej wyjmowac kluczyk , a jeszcze lepiej stalo gdy doronilam duplikat kluczyka I zauwazylam ze chodzi lepiej niz oryginal. To sie zdazalo I w outbacku 2006 I w imprezie 2010 europejczykach, wiec mysle ze lepiej nauczyc sie z tym zyc aniz cos krecic Tak tylko że mam 2 kluczyki jeden używany z delikatnymi śladami używania i drugi be jakichkolwiek oznak zużycia i dzieje się tak i na jednym i drugim kluczyku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się