Skocz do zawartości

Zacinająca się stacyjka Legacy 2,5 AT USA...


Pemo29081990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam duży problem w moim subru mianowicie kluczyk włożony do stacyjki po odpaleniu silnika nie chce cofnąć się do pozycji "0" czyli pozycji wyjściowej no i zarazem wyjść ze stacyjki.

 

Jednak po zdjęciu wszystkich obudów ,w spodniej części stacyjki znalazłem wystający kawałek metalowego suwaka (fotki na dole),który po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenia go w pozycję stacyjki "2" przesuwa się w prawą stronę i w takiej pozycji już pozostaje przez co nie można cofnąć kluczyka do pozycji "0" i wyjąć go ze stacyjki.

Jednak gdy przesunę ten suwak palcem w lewą stronę wtedy mogę swobodnie przesunąć kluczyk do pozycji "0" i wyjąć go ze stacyjki.

Czy ktoś z was miał już kiedyś ten problem???

Przypomnę że jest to wersja USA.

Z góry dzięki za podpowiedzi :) 

post-11926-0-71241200-1426616408_thumb.jpg

post-11926-0-51207200-1426616432_thumb.jpg

post-11926-0-33409400-1426616452_thumb.jpg

post-11926-0-63267100-1426616470_thumb.jpg

post-11926-0-56152800-1426616485_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psikałem tą stacyjkę już na wszystkie możliwe sposoby, a sprężynka o której mówisz gdzie jej szukać??

Niestety wewnątrz. Ta blaszka jest ustawiana przez maleńką sprężynkę. Trzeba zdemontować stacyjkę i oddać do zakładu z dorabianiem kluczy. Zapytaj w centrum handlowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mam podobny problem w imprezie 2.5 USA

Nic z tym nie robilam, po prostu zaczelam troszcze delikatniej wyjmowac kluczyk , a jeszcze lepiej stalo gdy doronilam duplikat kluczyka I zauwazylam ze chodzi lepiej niz oryginal.

To sie zdazalo I w outbacku 2006 I w imprezie 2010 europejczykach, wiec mysle ze lepiej nauczyc sie z tym zyc aniz cos krecic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mam podobny problem w imprezie 2.5 USA

Nic z tym nie robilam, po prostu zaczelam troszcze delikatniej wyjmowac kluczyk , a jeszcze lepiej stalo gdy doronilam duplikat kluczyka I zauwazylam ze chodzi lepiej niz oryginal.

To sie zdazalo I w outbacku 2006 I w imprezie 2010 europejczykach, wiec mysle ze lepiej nauczyc sie z tym zyc aniz cos krecic ;)

Tak tylko że mam 2 kluczyki jeden używany z delikatnymi śladami używania i drugi be jakichkolwiek oznak zużycia i dzieje się tak i na jednym i drugim kluczyku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...