Jump to content

Reperaturka progu do GT


kamil263

Recommended Posts

Z tego co usłyszałem w tv i jeśli Ci to w ogóle coś pomoże to najlepsze nowe elementy jakiekolwiek blacharskie, powinny być jak najbardziej grube, jeśli są cienkie to słabej jakości zamiennik. Pytanie tylko ile powinny być grube, dobrej jakości. 

Edited by Hiszpanu
Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłem przednie ori błotniki. Zamieniesz stronami i dajesz na tył, gotowe :) Każdy ogarnięty blacharz powinien o tym wiedzieć. Ori blacha o wiele lepsza od tych reparaturek z netu.

 

A tu o progi chodzi, ups....

Edited by gryka
Link to comment
Share on other sites

Najlepszy byłby OEM ale cena pewnie na kolana powali. Wszystkie inne dostępne na różnych portalach to na 99%  zamienniki. Nie tyle grubość co jakość blachy z której jest próg tłoczony ma znaczenie i oczywiście dobry blacharz i lakiernik.bo nawet OEMowy próg wstawiony jesli nie zostanie odpowiednio zabezpieczony szybko korozja zniszczy. Częstym błędem przy wstawianiu progów reperaturek tylnych błotników  jest brak zabezpieczenia od wewnątrz co powoduje że trwałość tej naprawy jest żałośnie krótka. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...