Jump to content

Awaria zawieszenia pneumatycznego.


Adrian_M

Recommended Posts

Po wymianie amortyzatorów z przodu z pneumatycznych na normalne działał tylko tył, tzn utrzymywał się stale jednakowy poziom. Po wcisinięciu przycisku HIGH ON pompował się tylko tył do wyższego poziomu. Podczas jazdy na tym najwyższym poziomie podczas wchodzenia w zakręt zawieszenie z tyłu opadło do najniższego poziomu, zero amortyzacji jak by nie było powietrza, auto opadło na ziemię. Amortyzatory szczelne bo pompowałem zwykłym kompresorem, kompresor działa bo go słychać jednak auto się nie podnosi. Pytanie, gdzie może tkwić problem, może w jakimś czujniku?

Link to comment
Share on other sites

cześć,

 

jakiś czas temu przeprowadziłem podobny zabieg wymiany tylko przedniego zawieszenia.

poruszałem temat na forum - tutaj link: 

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/74826-zawieszenie-pneumatyczne-oszukanie-sterowania/

może będzie pomocny.

opisane w poście zmostkowanie "luźnych wtyczek" spowodowało, że kopresor nie działał (otrzymywał sygnał o prawidłowej wysokości)

W każdym razie ja pozostawiłem wtyczki odpięte (bez mostków) i jest ok - czyli działa tylko tył.

 

z Twojego postu wynika, że po odpięciu przodu, wtyczki nie są zmostkowane = kompresor pracuje czyli ok.

 

moim zdaniem powietrze może uciekać przez przednie zawory przy kolumnach (tam gdzie wpięte były przednie przewody powietrzne do kolumn, które usunąłeś). Jeśli nie tam, to może trzeba sprawdzić podłączenie elektrozaworów puszczających powietrze do tylnych kolumn - odpiąć rurki i posłuchać.

 

i jeszcze jedno - nawet niewielki wyciek powietrza, który nie pozwala na podniesienie się auta może być trudny do wykrycia (zwłaszcza, gdy hałasuje sprężarka w aucie)  i występować tylko w określonym położeniu (na określonej wysokości) -  sprawdź kompresorem  czy taka nieszczelność nie występuje.

 

powodzenia

Link to comment
Share on other sites

witam, mam pytanie czy może komuś z Was został przypadkiem lewy przedni amor pneumatyczny cały po wymianie na normalne kolumny (do legacy III) ?

i czy mieliście tak że puszczał ciśnienie można powiedzieć kiedy mu się zachce? nie ma znaczenia temperatura zewnętrzna... potrafi trzymać tydzień a następnie opada

ps. chętnie nabędę drogą kupna lewy amor pneumatyczny ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...