Adrian_M Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Po wymianie amortyzatorów z przodu z pneumatycznych na normalne działał tylko tył, tzn utrzymywał się stale jednakowy poziom. Po wcisinięciu przycisku HIGH ON pompował się tylko tył do wyższego poziomu. Podczas jazdy na tym najwyższym poziomie podczas wchodzenia w zakręt zawieszenie z tyłu opadło do najniższego poziomu, zero amortyzacji jak by nie było powietrza, auto opadło na ziemię. Amortyzatory szczelne bo pompowałem zwykłym kompresorem, kompresor działa bo go słychać jednak auto się nie podnosi. Pytanie, gdzie może tkwić problem, może w jakimś czujniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslawhornet Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 cześć, jakiś czas temu przeprowadziłem podobny zabieg wymiany tylko przedniego zawieszenia. poruszałem temat na forum - tutaj link: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/74826-zawieszenie-pneumatyczne-oszukanie-sterowania/ może będzie pomocny. opisane w poście zmostkowanie "luźnych wtyczek" spowodowało, że kopresor nie działał (otrzymywał sygnał o prawidłowej wysokości) W każdym razie ja pozostawiłem wtyczki odpięte (bez mostków) i jest ok - czyli działa tylko tył. z Twojego postu wynika, że po odpięciu przodu, wtyczki nie są zmostkowane = kompresor pracuje czyli ok. moim zdaniem powietrze może uciekać przez przednie zawory przy kolumnach (tam gdzie wpięte były przednie przewody powietrzne do kolumn, które usunąłeś). Jeśli nie tam, to może trzeba sprawdzić podłączenie elektrozaworów puszczających powietrze do tylnych kolumn - odpiąć rurki i posłuchać. i jeszcze jedno - nawet niewielki wyciek powietrza, który nie pozwala na podniesienie się auta może być trudny do wykrycia (zwłaszcza, gdy hałasuje sprężarka w aucie) i występować tylko w określonym położeniu (na określonej wysokości) - sprawdź kompresorem czy taka nieszczelność nie występuje. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twitter Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 witam, mam pytanie czy może komuś z Was został przypadkiem lewy przedni amor pneumatyczny cały po wymianie na normalne kolumny (do legacy III) ? i czy mieliście tak że puszczał ciśnienie można powiedzieć kiedy mu się zachce? nie ma znaczenia temperatura zewnętrzna... potrafi trzymać tydzień a następnie opada ps. chętnie nabędę drogą kupna lewy amor pneumatyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się