Azrael Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 No nadal tak samo jest nic wyspanie nie zmienia. Problemy z wysokim EGT są pod obciążeniem an ie wtedy kiedy dopiero rozkręca się turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Mozesz miec tez wysokie obciazenie przy niskich obrotach, kiedy duzo czasu schodzi zeby turbo wkrecilo sie na odpowiednie obroty. Np ktos cisnie gaz do oporu przy 2000obr jadac na piatym biegu, pod gorke. Wysokie EGT nie sa zle, daje lepsza reakcje na gaz, wiecej momentu i nizsze spalanie. Zle jest za wysokie EGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi