Skocz do zawartości

Rozbierac czy nie rozbierac


Bolo

Rekomendowane odpowiedzi

…oto jest pytanie. A tak na serio, kupilem 3 tyg temu wymarzonego wrx'a, 2005r. amerykaniec. Jedno jest pewne auto nie mialo dobrego wlasciciela, zaniedbywal naprawy lub jak juz cos robic to robil po taniosci. Generalnie nic z nim sie nie dzieje, do wymiany mam sprzeglo i rozrzad ale to nic takiego. Auta naprawiam sam jestem mechanikiem, jednak subaru mam pierwszy raz i stad mam pewien dylemat. W aucie w kwestii silnikowej wprowadzic 3 zmiany 1.kompletny wydech 2.kompletny dolot pow 3.strojenie na 250km. W zwiazku z tym czy jest sens wyjmować silnik i prowizorycznie wymienic UPG i przy okazji zweryfikowac stan tlokow i pierscieni czy poczekac i zaoszczedzic sobie pracy az samo cos strzeli ? Teortycznie powinno sie tak zrobic a praktycznie po co cos ruszac skoro dziala i nic sie nie dzieje ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowizorycznie to nie radzę, co najwyżej profilaktycznie ;). Przy tej mocy układu dolotowego nie ma co ruszać, seryjny spokojnie wystarcza. A co do UPG, to nawet jej zrobienie nie daje gwarancji, że za jakiś czas nie padnie.

 Racja :)

 

 

2.kompletny dolot pow

 

 

 

Ktoś ukradł fabryczny dolot?

 

Wychodze z zalozenia ze fabryke mozna zawsze poprawic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Bolo,

1. jeżeli auto jest jak twierdzisz zaniedbane przez poprzedniego właściciela, to zanim zabierzesz się za podnoszenie mocy - napraw wszystkie prowizorki, zanim coś się zepsuje drożej ;)

2. słuchaj kolegów wyżej  ;)  seryjny dolot jest wystarczający do mocy jaką planujesz, (nie daj się naciągać na stożki i inne tego typu wynalazki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Bolo,

1. jeżeli auto jest jak twierdzisz zaniedbane przez poprzedniego właściciela, to zanim zabierzesz się za podnoszenie mocy - napraw wszystkie prowizorki, zanim coś się zepsuje drożej ;)