bullet Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Hej, jestem obecnie w delegacji w Siedlcach i mam problem z silnikiem. W piątek mam wrócić do domu, do Bydgoszczy, ale nie wiem czy w ogóle dam radę. Niecały tydzień temu miałem wymieniany olej, rozrząd, pompę wody. Auto po powrocie z warsztatu zostawiło małą kropkę płyny na kostce. Pomyślałem sobie, że to jakieś resztki płynów po wymianie, więc dałem sobie spokój. Po przejechaniu 400km zauważyłem, że spod maski wydobywa się jakaś para. Po otworzeniu maski po prawej stronie spod silnika wydobywała się owa para, a śmierdziało jakby płyn od chłodnicy parował. W zbiorniczku płynu nie za wiele. Może to źle podłączona pompa wody? Gdzie ona się znajduje? Nie mogę się zwrócić do warsztatu, bo jestem daleko od. Szukam osoby, która ogarnie ten problem lub doradzi, co zrobić, do kogo się zwrócić. Nie mam nawet jak zajrzeć pod spód. Edytowane 9 Września 2014 przez bullet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werniks Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Sprawdż czy chłodnica podczas pracy się nagrzewa, może termostat się zablokował jak mechanik wymieniał pompę wode. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Temperatura silnika rośnie czy czy jest w normalnym położeniu? Ztcw pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Jeśli chodzi o temperaturę silnika, to jest ok, nie przegrzewa się. Czy chłodnica się nagrzewa to muszę sprawdzić. Generalnie dymek pojawia się po jakimś czasie od uruchomienia silnika, a być może nawet i w czasie kiedy załącza się LPG, jeszcze muszę się upewnić. Dokonałem kolejnych testów. Po uruchomieniu silnika jest ok. Po jakiejś chwili gdy wskazówka na temp. dojdzie do pierwszej kreski na skali (być może określająca załączenie termostatu) dymek się pojawia. Sprawdzałem na wyłączonym LPG, więc on nie ma na to wpływu. Pozostaje mi dolać płynu do chłodnicy i sprawdzić to jakiegoś mechanika. Edytowane 10 Września 2014 przez bullet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Pojedź do pierwszego lepszego mechanika w Siedlcach może luźna opaska na przewodzie do chłodnicy a jak coś to pisz PW ja jestem w Sokołowie Podlaskim 20 km od Siedlec to możemy zerknąć jakiś kanał mam w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Sytuacja na tą chwilę jest opanowana. Opaski puściły i płyn leciał na układ wydechowy. Także na razie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się