Scooby333Pata Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Proszę o pomoc może ktoś będzie wiedział co dzieje się z moją wanna 2.0 n/a Objawy: Dość ciężko odpala ale za pierwszym razem Silnik pracuje nie równo ale obroty nie skaczą Po nagrzaniu silnika zaczyna szarpać podczas jazdy jakby tracił moc a za chwilę odzyskiwal A w momencie dojazdu do np świateł i wciśnięciu sprzęgła, gaśnie Ktoś może ma jakiś pomysł co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 A czy byly sprawdzane zawory. Ja bym zaczął od zaworów, bo identyczne objawy ostatnio miał kumpel. Po rdgulacji jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Znajomy w Outbacku 2.0D mial podobny problem (podczas dojeżdżania do świateł przy hamowaniu i wciskaniu sprzęgła gasl mu samochod i ogólnie mu obroty spadały) to sie okazało, ze ma zepsuty czujnik cisnienia kolektora ssacego. Wymiana i wgranie nowego oprogramowania w aucie rozwiązała problem na dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby333Pata Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Na urządzeniu diagnostycznym wyskoczył knock sensor (cz.spalania stukowego) może to być problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Z autopsji zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby333Pata Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Ale czy na zawory działa pogoda? Jak jest zimno rano bądź wieczorem to wszystko jest ok silnik się nie trzęsie nie rwie nic, a jak auto jest nagrzane po paru godz na słońcu wtedy właśnie wszystko się zaczyna :-/ Jutro jadę na komputer do mechanika ale bardzo proszę jeszcze o potwierdzenie czy po tym co napisałam teraz dalej sugerujecie zawory ??? Aaaa i wie ktoś może jak te zawory nazywają się po angielsku ??? :-/ Edytowane 11 Września 2014 przez Scooby333Pata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacoduck Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 no i co to było? zawory? bo u mnie jest podobnie tylko gaśnie jak jest zimny. jak się rozgrzeje to już nic mu nie dolega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renesis Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Też jestem ciekaw. Ale ja najpierw bym sprawdził, czy z kanałem obejściowym w przepustnicy jest wszystko w porządku. Miałem tak w poprzednim aucie i po wyczyszczeniu, jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się