wichercat Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 (edited) Witam, czy po zmianie selenoida na 3 portowy i wywaleniu płytek TGV korekta mapy jest konieczna? I przy okazji czy podpora pod skrzynie 5MT różni sie od 6MT? Bo chciałem dać do piaskowania ale jak jest inna od 6MT to nie ma sensu bo taka zmiana planowana? Edited July 29, 2014 by wichercat Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Witam, czy po zmianie selenoida na 3 portowy i wywaleniu płytek TGV korekta mapy jest konieczna? Tak I przy okazji czy podpora pod skrzynie 5MT różni sie od 6MT? Z tego co pamietam - takze "tak". Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek1006 Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 a czy zrobienie mapy od nowa a korekta kosztuje tyle samo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Nikt nie robi na dobrą sprawę od nowa zadzwoń najlepiej i pytaj tam gdzie będziesz robił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek1006 Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 no w sumie tak ... zawsze robi sie korekte heh ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now