Pierr Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Witam. Mam problem z Impreza 2004 WRX. Na początku jazdy auto rozgrzewa się idealnie do swojej temperatury. Temperatura stoi w połowie, a samochód zaczyna się gotowac i wywala wodę z wyrównawczego. Macie może jakieś pomysły, co to może byc? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawson Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Uszczelki na głowicach na 99% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mert82 Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 LATO wszędzie więc jest .....wysyp takich problemów jak twój: 1-2 na stronę. Niestety w 90% przypadków to UPG (czasem może być coś więcej niż UPG czyli głowica - np: pękniecie wewnątrz głowicy na kanale wodnym) "1 na 10-ciu" może mieć fart i akurat poszła "tylko" : -pompa wody - mało prawdopodobne choć się zdarza, -termostat - tak są robione termostaty że raczej będzie w pełni otwarty jak się "rozwali" ,niż w pełni zamknięty ,co skutkuje niedogrzaniem silnika ,a nie przegrzewaniem , -korek zbiornika wyrównoważającego - nigdy jeszcze nie widziałem żeby ten w subaru robił komukolwiek problemy, -nieszczelność układu - zapowietrzenie układu poprzez mikro pęknięcie lub mało wody w systemie,ale wtedy wiatrak nie chce się "wyłączyć"... Ogólnie to to jest gdybanie i wróżenie z fusów najmądrzejszą radą będzie to zdanie : Zrób test na CO2 w zakładzie gdzie umieją taki test zrobić w aucie z turbo doładowaniem , a istnieje wtedy jakaś szansa , że będziesz wiedział czy to UPG na 100%. P.S. Jaki masz przebieg auta? 70k , 150k lub 210k ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierr Posted July 6, 2014 Author Share Posted July 6, 2014 157K niby, ale kto to wie, jak jest w rzeczywistosci, dodatkowo zamontowany pakiet prodrive. Dziwi mnie tylko to, ze czujnik temperatury stoi w miejscu i nie pokazuje, ze samochod sie przegrzewa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 Wskaźnik temperatury ruszy się z miejsca dopiero, gdy na czujniku będzie ponad 100 stopni. Może czujnik trochę zaniża wskazanie, a korek nie trzyma dokładnie ciśnienia? Tu strzelam, ale ze wskaźnikiem to pewne info (stoi w miejscu między 70-100 stopni). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierr Posted July 7, 2014 Author Share Posted July 7, 2014 Okazało się, że prawdopodobnie jest to wina termostatu. Chłopaki na razie go wyjeli i samochod przestal sie gotowac. Zobaczymy jutro w drodze:) Dzieki za info, pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now