marhof Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Hej, jak to po Plejadach bywa, pewne awarie wychodzą "po czasie". Na skutek nieplanowanego lotu i niekontrolowanego lądowania mój bak paliwa skurczył się o kilka litrów. Nie wiadomo czy da się to wyprostować (na moje oko - średnio) dlatego awaryjnie chciałbym wiedzieć, czy zbiorniki od Forków 03-08 są "takie same" czy też polować muszę na poliftową wersję? W sumie i tak miałem szczęście, bo parę centymetrów w bok i (sądząc po uszkodzeniach) dyfer zostałby w miejscu przyziemienia. Na przyszły rok przyda się osłona chyba Edytowane 23 Czerwca 2014 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forekfan Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) Wg mojej wiedzy ten sam zbiornik jest we wszystkich 02-08 wersjach tj 60 litrow i ten sam ksztalt. P.s forek II generacji to lata 02-08 a nie 03-08... To taka mala uwaga Edytowane 24 Czerwca 2014 przez Forekfan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Też mi się tak wydaje... ale dla pewności wolę zapytać Szkoda że nie istnieje (?) jakiś sposób na podmontowanie większego zbiornika, bo 60L to trochę mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forekfan Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Też mi się tak wydaje... ale dla pewności wolę zapytać Szkoda że nie istnieje (?) jakiś sposób na podmontowanie większego zbiornika, bo 60L to trochę mało Oj zgadzam sie... 60l to duzo za malo... W szczegolnosci w wersji xt... Co 250-280km tankowanie (po miescie) i max 500km w trasie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Odświeżam temat. Jestem ponad rok po wymianie zbiornika i notorycznie mam problemy ze wskaźnikiem poziomu paliwa - nie zapala się rezerwa. Nigdy. Jeśli odepnę kostkę zasilania od pompy paliwa to zapala się kontrolka zbiornika (czyli żarówka się nie przepaliła). Wygląda na to że to pływak gdzieś się blokuje - jakich wrażeń mogę oczekiwać przy grzebaniu samodzielnie przy pompie paliwa i pływaku? Jest to do zrobienia metodami chałupniczymi w garażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Sprawdzenie manualne ramienia pływaka, ewentualnie dogiecie ramienia. Problemem może być także płytka rezystancja, wiele marek odchodzi już od otwartych systemów zastępując je sls'ami Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się