Aga Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Heh, a kto umie wymienić lampy w GTku, oprócz Karoliny? Przydałoby się je wymienić w najbliższym czasie :wink: . Może podjedziesz dzisiaj? Dzisiaj kompletnie nie mam czasu, jak masz czas jutro, pojutrze albo popojutrze to podjadę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 O, widzę spece od hebli, to kiedy zmieniamy u mnie zaciski? Może są chętni na "dzień hamulców" , 22. maja, czyli za półtora tygodnia? np u mnie w garażu a hamownia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 O, widzę spece od hebli, to kiedy zmieniamy u mnie zaciski? Może są chętni na "dzień hamulców" , 22. maja, czyli za półtora tygodnia? np u mnie w garażu a hamownia? To rano. Heble po hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Heh, a kto umie wymienić lampy w GTku, oprócz Karoliny? Przydałoby się je wymienić w najbliższym czasie :wink: . Może podjedziesz dzisiaj? Dzisiaj kompletnie nie mam czasu, jak masz czas jutro, pojutrze albo popojutrze to podjadę :wink: OK, dzwoń. Jutro mam tylko lekarza na 14:30, a tak to jestem dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 a hamownia? To rano. Heble po hamowni A czym niby chcesz hamować na tej hamowni :?: :?: Cienkie wyniki wyjdą na tych jednotłoczkowcach z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A czym niby chcesz hamować na tej hamowni :?: :?: Cienkie wyniki wyjdą na tych jednotłoczkowcach z przodu Silnikiem A z przodu mam póki co 2-tłoczki Jak chcesz wpaść wcześniej, któregoś wieczora, na robótkę z hamulcami, to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 A z przodu mam póki co 2-tłoczki Aaaa, zapomniałem Pamiętałem, że zaciski pływające i tak mi się podświadomie skojarzyło, że jedna strona=jeden tłoczek To ja Ci za karę to wypomnę: zagadaj z Niumenem, Muzzy'm, czy kimkolwiek innym, kto ma na samochodzie 4-tłoczki. Ja mam 8 Jak chcesz wpaść wcześniej, któregoś wieczora, na robótkę z hamulcami, to zapraszam Jak uda mi się w przyszłym tygodniu jakiś wolny wieczór wygospodarować, to nie ma problemu. Zgadamy się telefonicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 kiedy ta hamownia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 kiedy ta hamownia ? 22.maja rano, o ile Adam ustalił już termin. Ja mam 8 (tłoczków) Fakt. Twoje 4 tłoczki to ja mam, do uregulowania Jak uda mi się w przyszłym tygodniu jakiś wolny wieczór wygospodarować, to nie ma problemu. Zgadamy się telefonicznie. Super, ktoś jeszcze chętny? zapraszam wszystkich na spota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Akurat większe ET powoduje, że ramiona są bliżej zacisku Dlaczego bliżej? im większy offset, tym większa odległość między osią pionową felgi a ramionami (a dokładniej tą okrągłą częścią felgi na środku ) ilustracja: czy ET53 nie powoduje dalsze odsunięcie od osi koła, czyli defakto od zacisku, w porównaniu do ET48? z tego obrazka wynika, że powoduje: . W każdym razie, Adam powinien przymierzyć felgę do kogoś, kto ma 4-tłoczki na aucie Widzę, że nie rozumiesz. Poza tym napisałem, że przy różnych felgach największe znaczenie ma kształt ramion! Takie same felgi - większe ET - ramiona bliżej zacisków, mniejsze - dalej (przeważnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Widzę, że nie rozumiesz. Tak, nie rozumiem, i się tego nie wstydzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Mniej więcej tak to wygląda przy takim samym wzorze felg: Zielone to zaciski, niebieskie piasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ja mam 8 spóła kiedy ta hamownia ? plan na 22 rano plan jest taki, ze jedziemy we 3 osoby bo wtedy jest szansa, że dostainemy "moje" ceny. Oni są cwani i jak jedze więcej osób to nie chcą robić dobrych cen. w wawie na mineralnej za 50pln miałem (ośka) :roll: te czasy już chyba nie wrócą zakładam pełne testy czyli boost i afr i mają mieć to działające 2 -(tzd 3) pomiary na hamowni nie hamujemy bo zakłamujemy informacje o oporach napędu (oleje skrzynia i dyfer, sprawność, opony) wkrótce się odezwę pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Mniej więcej tak to wygląda przy takim samym wzorze felg: Zielone to zaciski, niebieskie piasta. mogę wydrukować i powiesić na ścianie? za 40 lat zarobię fortunę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 plan jest taki, ze jedziemy we 3 osoby bo wtedy jest szansa, że dostainemy "moje" ceny. Oni są cwani i jak jedze więcej osób to nie chcą robić dobrych cen. jak ktoś jeszcze chce to proszę o info na PW zobaczymy co uda się wynegocjować p.s. Tomek rozumem że interesują Cię 3 różne pomiary 95 jakaś super i lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Mniej więcej tak to wygląda przy takim samym wzorze felg: Zielone to zaciski, niebieskie piasta. Jak to się ma do obrazków z imageshack, które zamieściłem wczoraj? nie mogę porównać bo mam zablokowany imageshack. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Tomek rozumem że interesują Cię 3 różne pomiary 95 jakaś super i lpg? 2x benzyna (v-power racing 100) 2x lpg jeśli się da. a jak nie, to 1x benzyna, 1x lpg. wolałbym jednak 2 razy po 2 razy, żeby np skorygować nadmuch na IC i zhamować się na tym samym paliwie drugi raz. i to samo na drugim paliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 nadmuch na IC zrobią? ostatnio mi nie zrobili i autko nie dawało jak trzeba :/ ten ich afr nigdy nie działał, także dziękuję. wstępnie też jestem zainteresowany panowie o tych felgach nie ma co tyle gdybać, takie reguły ET vs odległość od szprych się w praktyce nie przydają bo rozważamy niedyży zestaw felg o niewielkiej rozpiętości ET i raczej małą ilość zacisków. chyba, żeby pogadać dla gadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 w sumie pytanie jest takie ile razy będą Cię mocować? czy będziesz miał 0 fuelu i potem dolewki z kanistrów? czy będzesz jeździł gdześ na stacje. w instrukcji napisali, żeby nie katować gdy jest rezerwa ze względu na missfire ale nie wiem na ile to grożne na tak krótkim teście jakim jest hamownia. nadmuch na IC zrobią? - zrobią? mają ten mały dziadowski wiatrak, więc warto mieć swój spryskiwacz i dobrze zalać ic ostatnio mi nie zrobili i autko nie dawało jak trzeba :/ eh...zawsze trzeba się bić o swoje :roll: ten ich afr nigdy nie działał, także dziękuję. ja jestem twardy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 w sumie pytanie jest takie ile razy będą Cię mocować? Benzyna pełny bak, LPG pełne koło jedno zapięcie auta wystarczy, nigdzie jeździć ani nic dolewać do baku nie zamierzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Też bym się shamił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 idę zaraz do elpigazu oblookać ich sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 lookaj, lookaj, zawsze to bliżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Też bym się shamił. A ja bym przyjechał towarzysko jeżeli można :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Też bym się shamił. A ja bym przyjechał towarzysko jeżeli można :roll: oczywiście, że można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się