Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

to chyba od innego modelu :|

 

ostatnio przeglądałem 12k rss-ów z allegro z nazwą forester. Kilka fajnych rzeczy wy haczyłem :mrgreen: a kilka przegapiłem jak np moje felgi za 250pln/szt bez uszkodzeń itp.

 

We czwartek jestem u Wojtak to przymierzę się do amorów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mzy

udało m się wkońcu wyciszyć te AG, teraz piszczą bardzo delikatnie i nie przeszkadzają.

wiertło 4,5mm, klej polimerowy i strzykawka rozwiązała hałasy

Buahaha, rozwiązanie subtelnością niewiele odbiega od "jeden dobry strzał młotkiem" :D

Ja już się przyzwyczaiłem, gorzej z okazjonalnymi pasażerami. Już mi się nudzi tłumaczenie po co te wszystkie pikania (AG, zestaw słuchawkowy itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kropkowicz,

 

wklejam jako humoreskę :mrgreen:

odłączona odma od dolotu która małej średnicy nie jest, auto jeździło dość "normalnie"

LearningView_SS_2011-08-30195328.jpg

przejeździłem tak dzisiaj cały dzień, z odmy 0 jakiegokolwiek syfu :mrgreen:

przepływka carfita. Ciekawe jak duża musiała by być dziura aby ecu się przyczepiło :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platon,

 

nie żeby Cię straszył - z wątku olejowego - mój olej po sporych dolewkach po 4kkm

 

AdaSch, u Ciebie TAN był już 4,7 czyli blisko szkodliwej granicy - od 5 zaczyna się negatywny wpływ na ogół a w Twoim przypadku trzeba dodać że w tym okresie 4kkm dolałeś 2L świeżego czyli prawie 50% więc bez dolewek mogłoby być gorzej (czyt. TAN jeszcze wyższy) ale dolewki głównie podtrzymały TBN, który po 4kkm był 7,8 więc bardzo wysoki.Przy LPG wzrost TAN jest jeszcze szybszy - zwłaszcza jeżdżonym w mieście, na krótkich odcinkach.Przykładowo z PL: 2.5 NA LPG - 3kkm po mieście na AMSOIL Dominator Racing 10W-30 (RD30) i TAN=5,2 (bez dolewek) a w tym samym aucie na AMSOIL ASL 5W-30 9kkm i TAN=4,7 (bez dolewek) i z porównania zużycia wg mnie nie ma szans aby po 9kkm ten racing lepiej ochronił silnik od ASLa. Teraz w tym aucie trwa test RD30 z dodatkiem BG MOA (110) który obniża tempo wzrostu TANu poprawia pompowalność podczas rozruchu aby wyeliminować negatywny wpływ 10W po mieście (paliwo w oleju, spadek temp zapłonu, podwyższone zużycie panewek). Wcześniej wklejałem UOA z Hondy 2.0 kręconej do 8700rpm po mieście (bez LPG - z US) i wypasiony estrowy Redline 5W-30 (pakiet a la 300V i nawet wyższe HTHS od 5W-30 300V) na 5k mil wypada gorzej zarówno od ASLa jak i AELa (low saps 504/507) pod względem zużycia jak i od AELa nawet pod względem konsumpcji (AELa znikało 4x mniej).Z Millersem CFS 5W-40 na zaturbionych (bez LPG) przykładowo TAN wygląda np. tak (jazda głównie miejska):5kkm (bez dolewek), TAN=4,4 WRX 2.0 (TBN=6,5)5,7kkm, (1L dolane), TAN=4,4 FXT 2.5 (TBN=7,2)AdaSch, trudno porównywać wyniki CFSa z Twoim 300V bo u Ciebie przed kąpielami jakaś patologia raczej była... i teraz może być znacznie lepiej

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platon,

 

nie żeby Cię straszył - z wątku olejowego - mój olej po sporych dolewkach po 4kkm

 

AdaSch, u Ciebie TAN był już 4,7 czyli blisko szkodliwej granicy - od 5 zaczyna się negatywny wpływ na ogół a w Twoim przypadku trzeba dodać że w tym okresie 4kkm dolałeś 2L świeżego czyli prawie 50% więc bez dolewek mogłoby być gorzej (czyt. TAN jeszcze wyższy) ale dolewki głównie podtrzymały TBN, który po 4kkm był 7,8 więc bardzo wysoki.Przy LPG wzrost TAN jest jeszcze szybszy - zwłaszcza jeżdżonym w mieście, na krótkich odcinkach.Przykładowo z PL: 2.5 NA LPG - 3kkm po mieście na AMSOIL Dominator Racing 10W-30 (RD30) i TAN=5,2 (bez dolewek) a w tym samym aucie na AMSOIL ASL 5W-30 9kkm i TAN=4,7 (bez dolewek) i z porównania zużycia wg mnie nie ma szans aby po 9kkm ten racing lepiej ochronił silnik od ASLa. Teraz w tym aucie trwa test RD30 z dodatkiem BG MOA (110) który obniża tempo wzrostu TANu poprawia pompowalność podczas rozruchu aby wyeliminować negatywny wpływ 10W po mieście (paliwo w oleju, spadek temp zapłonu, podwyższone zużycie panewek). Wcześniej wklejałem UOA z Hondy 2.0 kręconej do 8700rpm po mieście (bez LPG - z US) i wypasiony estrowy Redline 5W-30 (pakiet a la 300V i nawet wyższe HTHS od 5W-30 300V) na 5k mil wypada gorzej zarówno od ASLa jak i AELa (low saps 504/507) pod względem zużycia jak i od AELa nawet pod względem konsumpcji (AELa znikało 4x mniej).Z Millersem CFS 5W-40 na zaturbionych (bez LPG) przykładowo TAN wygląda np. tak (jazda głównie miejska):5kkm (bez dolewek), TAN=4,4 WRX 2.0 (TBN=6,5)5,7kkm, (1L dolane), TAN=4,4 FXT 2.5 (TBN=7,2)AdaSch, trudno porównywać wyniki CFSa z Twoim 300V bo u Ciebie przed kąpielami jakaś patologia raczej była... i teraz może być znacznie lepiej

 

Pozdrawiam

 

teraz i tak juz nic nie zrobie - tylko wymiana. Co bylo to juz tak zostanie - moze jednak nie bedzie tak zle. Oby.

:shock: Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na odpowiedni moment, żeby ogłosić ZBÓR w Ornecie...

a rusocin to pies? miej żre opony :P

 

teraz i tak juz nic nie zrobie - tylko wymiana. Co bylo to juz tak zostanie - moze jednak nie bedzie tak zle. Oby.

zareagowałeś szybko, wg mnie nic złego się nie stało...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JD555, przywitałeś się w odpowiednim wątku, nowy Forumowiczu?

 

:oops::P:mrgreen:

 

darkogda napisał(a):

Czekam na odpowiedni moment, żeby ogłosić ZBÓR w Ornecie...

 

a rusocin to pies? miej żre opony

 

Obojetnie, oby cos pojezdzic w najblizszym czasie :idea: Co do opon to Rusocin zzera strasznie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...