zwiras Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam, Prośba o info. Muszę wymienic Up pipe w GT"98 i mam pytanie czy fabrycznie w GT był w uppipie katalizator taki, jak w WRX, czy był wolny przelot bez korka? Innymi słowy czy Uppipe od WRX pasuje do GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 W GT jest pusty , tak od WRX pasuje do GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 kowal jesteś pewny, że w GT był fabrycznie uppipe bez kata ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAAlexxx Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 też jestem ciekawy, ktoś może potwierdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W gt byl pusty w wrx byl korek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 potwierdzam, up pipe jest przelotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) Dokładnie w gt-ku jest przelotowy up pipe .W wrx-ach 2.0 są zatkane i mają cz.temperatury spalin a w 2.5 już nie było czujnika i up pipe był przelotowy Edytowane 16 Lutego 2014 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiras Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 ok, czyli wychodzi na to, że w GT jest przelotowy. Dzięki wszystkim za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Czyli CAT jest w środkowym tłumiku ciekawe jak w takim razie ma się do seryjnego układu i norm spalin taki turbo-back Hayward and Scott w którym cat jest w DP, powiedziałbym że szybciej się nagrzeje więc będzie lepiej działał itd. Ma ktoś jakieś przemyślenia jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Katalizator jest w downpipe. W niektorych modelach chyba takze w centerpipe, zaleznie od rynku pewnie i norm emisji dopuszczalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się