Skocz do zawartości

Obniżenie zawieszenia Legacy MY10 diesel kombi


Tonka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy ma ktoś jakieś doświadczenie w kwestii obniżenia zawieszenia w legacy MY10, ewentualnie gdzie można znaleźć jakieś informacje techniczne, praktyczne, wskazówki lub uwagi użytkowników?

 

Może być z tym lekki kłopot. 15cm prześwit Legacy dla większości to zaleta nie wada.

Sprawdź ofertę Kayaby. Pewnie mają zestawy amortyzatory + sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, poszukam. Jestem ciekawy jak prezentowałby się samochód z prześwitem mnieszjym o 2-3 cm. pomimo kół 17 według mnie jest trochę wysoki, wiadomo z jednej strony na naszych drogach taki prześwit jest optymalny,a z drugiej posadzony troszke niżej wyglądałby znacznie lepiej, coś za coś ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czekam na przesyłkę ze stanów ze sprężynami Teina do Legacy IV, przy 2.0 silniku siada -45mm a co będzie u mnie zobaczymy, do MY10 też się coś pewnie znajdzie na www.amazon.com a do sprowadzenia mam dobry kontakt

Edytowane przez Korcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o poprawe prowadzenia, to można zapewne włożyć seryjny zawias z 2,5GT, czyli Bilsteina B6.

Prowadzenie jest bajka, ale wygląd sie nie zmieni, bo prześwit jest tu również 15cm i ja osobiście myśle, że to jest idealny kompromis do normalnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w spec US ale w wersjach EU nie można kupić odpowiedników Bilsteina z L GT. Pozostaje tylko ASO = koszty lub "rzeźbienie".

Co gorzej amorki z Legacy są nierozbieralne i nie można ich regenerować. "Normalne" Bilsteiny można.

 

Własnie mam na tyle Bilsteina B6, jeszcze dorwę na przód, a sprężyny Teina są do tego przystosowane, w stanach polecają zestaw B6 + Tein

 

 

jeździsz z różnymi amorami ( zestawami ) ? Odważny jesteś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czekam na przesyłkę ze stanów ze sprężynami Teina do Legacy IV, przy 2.0 silniku siada -45mm a co będzie u mnie zobaczymy, do MY10 też się coś pewnie znajdzie na www.amazon.com a do sprowadzenia mam dobry kontakt

 

W takim razie podziel się swoimi uwagami po montażu i przejechaniu paru kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w spec US ale w wersjach EU nie można kupić odpowiedników Bilsteina z L GT. Pozostaje tylko ASO = koszty lub "rzeźbienie".

Co gorzej amorki z Legacy są nierozbieralne i nie można ich regenerować. "Normalne" Bilsteiny można.

 

To fakt, nie ma ich w katalogu Bilsteina i teoretycznie są nierozbieralne, ale w praktyce warszawska firma na Z (przedstawiciel Bilsteina) bez problemu mi zregenerowała tyły i jest super.

Cena w ASO jest z kosmosu, ale gdyby znaleźć tanio używki i sobie zregenerować, to wyszłoby bardzo korzystnie. Trzeba by też zapytać w "Z" czy nie daliby rady po prostu zrobić takich amorów na zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w spec US ale w wersjach EU nie można kupić odpowiedników Bilsteina z L GT. Pozostaje tylko ASO = koszty lub "rzeźbienie".

Co gorzej amorki z Legacy są nierozbieralne i nie można ich regenerować. "Normalne" Bilsteiny można.

Tutaj sorcerer podsyłał link z UK: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67884-bilstein-b6-do-legacy-25gt-2010/

http://www.demon-tweeks.co.uk/performance/shock-absorbers/car/subaru/legacy-03-on/2010/bilstein-b6-sport-shock-absorber-front-right

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...