Tonka Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam, czy ma ktoś jakieś doświadczenie w kwestii obniżenia zawieszenia w legacy MY10, ewentualnie gdzie można znaleźć jakieś informacje techniczne, praktyczne, wskazówki lub uwagi użytkowników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam, czy ma ktoś jakieś doświadczenie w kwestii obniżenia zawieszenia w legacy MY10, ewentualnie gdzie można znaleźć jakieś informacje techniczne, praktyczne, wskazówki lub uwagi użytkowników? Może być z tym lekki kłopot. 15cm prześwit Legacy dla większości to zaleta nie wada. Sprawdź ofertę Kayaby. Pewnie mają zestawy amortyzatory + sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonka Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dzięki za info, poszukam. Jestem ciekawy jak prezentowałby się samochód z prześwitem mnieszjym o 2-3 cm. pomimo kół 17 według mnie jest trochę wysoki, wiadomo z jednej strony na naszych drogach taki prześwit jest optymalny,a z drugiej posadzony troszke niżej wyglądałby znacznie lepiej, coś za coś ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korcz Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) Właśnie czekam na przesyłkę ze stanów ze sprężynami Teina do Legacy IV, przy 2.0 silniku siada -45mm a co będzie u mnie zobaczymy, do MY10 też się coś pewnie znajdzie na www.amazon.com a do sprowadzenia mam dobry kontakt Edytowane 15 Lutego 2014 przez Korcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Teina do Legacy IV, przy 2.0 silniku siada -45mm czyli zostanie Ci 11.5cm. Trochę mało będzie.... no ale jak kto lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korcz Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Zawsze można zamówić wyższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Jeśli chodzi o poprawe prowadzenia, to można zapewne włożyć seryjny zawias z 2,5GT, czyli Bilsteina B6. Prowadzenie jest bajka, ale wygląd sie nie zmieni, bo prześwit jest tu również 15cm i ja osobiście myśle, że to jest idealny kompromis do normalnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korcz Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Własnie mam na tyle Bilsteina B6, jeszcze dorwę na przód, a sprężyny Teina są do tego przystosowane, w stanach polecają zestaw B6 + Tein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 nie wiem jak w spec US ale w wersjach EU nie można kupić odpowiedników Bilsteina z L GT. Pozostaje tylko ASO = koszty lub "rzeźbienie". Co gorzej amorki z Legacy są nierozbieralne i nie można ich regenerować. "Normalne" Bilsteiny można. Własnie mam na tyle Bilsteina B6, jeszcze dorwę na przód, a sprężyny Teina są do tego przystosowane, w stanach polecają zestaw B6 + Tein jeździsz z różnymi amorami ( zestawami ) ? Odważny jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonka Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Właśnie czekam na przesyłkę ze stanów ze sprężynami Teina do Legacy IV, przy 2.0 silniku siada -45mm a co będzie u mnie zobaczymy, do MY10 też się coś pewnie znajdzie na www.amazon.com a do sprowadzenia mam dobry kontakt W takim razie podziel się swoimi uwagami po montażu i przejechaniu paru kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 nie wiem jak w spec US ale w wersjach EU nie można kupić odpowiedników Bilsteina z L GT. Pozostaje tylko ASO = koszty lub "rzeźbienie". Co gorzej amorki z Legacy są nierozbieralne i nie można ich regenerować. "Normalne" Bilsteiny można. To fakt, nie ma ich w katalogu Bilsteina i teoretycznie są nierozbieralne, ale w praktyce warszawska firma na Z (przedstawiciel Bilsteina) bez problemu mi zregenerowała tyły i jest super. Cena w ASO jest z kosmosu, ale gdyby znaleźć tanio używki i sobie zregenerować, to wyszłoby bardzo korzystnie. Trzeba by też zapytać w "Z" czy nie daliby rady po prostu zrobić takich amorów na zamówienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 nie wiem jak w spec US ale w wersjach EU nie można kupić odpowiedników Bilsteina z L GT. Pozostaje tylko ASO = koszty lub "rzeźbienie". Co gorzej amorki z Legacy są nierozbieralne i nie można ich regenerować. "Normalne" Bilsteiny można. Tutaj sorcerer podsyłał link z UK: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67884-bilstein-b6-do-legacy-25gt-2010/ http://www.demon-tweeks.co.uk/performance/shock-absorbers/car/subaru/legacy-03-on/2010/bilstein-b6-sport-shock-absorber-front-right Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się