swiebod Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam Czy w Justy II jest jakaś regulacja odcięcia paliwa czy coś takiego ?? Dokładnie chodzi o to że podczas jazdy na równym gazie silnik dochodzi do momentu w którym już nie przyspiesza to normalne ale odcięcie paliwa w takim momencie jest bardzo agresywne i szarpie autem, macie jakiś pomysł jak zrobić to bardziej płynne., Jak ściągam nogę z gazu a później go dodaje znowu są takie 2 szarpnięcia. Dodam że jak przyspieszam wciskając gaz coraz mocniej auto jedzie płynnie ładnie bez najmniejszego problemu. Wydaje mi się że jest to zbyt agresywne odcięcie wtryskiwacza a później agresywny wtrysk przy dodaniu gazu stąd to szarpanie, tylko moje pytanie czy jest to w jakiś sposób do wyregulowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Jak łapie Ci odcinkę np. na pierwszym biegu, to będzie szarpać mocniej niż na 2, 3 itd. Bo wtedy większa siła działa na silnik. Tylko po co ciągnąć do odcinki? No chyba, że chodzi Ci o szarpanie w różnym zakresie obrotów? Bo nie do końca rozumiem o co Ci chodzi? Napisz jaki silnik, czy z gazem, czy bez? Przy jakich obrotach to się dzieje? P.S. Znajomy w baleno miał coś pomodzone i nie miał odcinki Edytowane 3 Stycznia 2014 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiebod Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Silnik 1,3 bez gazu a nie chodzi mi o odcinkę na końcu obrotomierza tylko jadę na równym gazie np. 2tys obrotów i następuje taka przerwa jak pisałem powyżej. Jeśli dodaje gazu wszystko chodzi idealnie jak tylko jadę na równym gazie nie ruszając nogą. Ciężko mi to ubrać w słowa A dzieje się to przy każdych obrotach jak trzymam równy gaz. lub gdy się rozpędzam i naglę ściągniesz nogę z gazu też jest szarpnięcie z powodu zbyt gwałtownego odcięcia paliwa gdy później dodasz gaz znowu szarpnie tak jak by dostał za dużo paliwa i później jedzie już idealnie. Wystarczyła regulacja silniczka krokowego i auto jak nowe Wystarczyła regulacja silniczka krokowego i auto jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek0787 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jak miałem Baleno to takie szarpanie oznaczało wilgoć w aparacie zapłonowym ale to po brodzeniu w wodzie albo po przejechaniu kałurzy kawałek papierowego recznika odkręcasz kopułkę wycierasz i jedziesz dalej warto sprawdzić ale po objawach mówie że nie jestem 100% pewnyże u Ciebie jest ten problem. >>W baleno jak się LPG założy to niektórzy zdejmują odcinkę i można kręcić do zamkniecia obrotomierza tylko po co ???<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się