Tak czytam i czytam każdy z Was coś pogrzebał przy tym silniku a czy któryś z Was montował do niego turbo ?
Ja mam taki plan 1,3GTI zrobić całą głowicę z większymi zaworami , wałki , dolot , wydech no i turbo bardzo jestem ciekaw jaki będzie tego efekt
Silnik 1,3 bez gazu
a nie chodzi mi o odcinkę na końcu obrotomierza tylko jadę na równym gazie np. 2tys obrotów i następuje taka przerwa jak pisałem powyżej.
Jeśli dodaje gazu wszystko chodzi idealnie jak tylko jadę na równym gazie nie ruszając nogą. Ciężko mi to ubrać w słowa
A dzieje się to przy każdych obrotach jak trzymam równy gaz.
lub gdy się rozpędzam i naglę ściągniesz nogę z gazu też jest szarpnięcie z powodu zbyt gwałtownego odcięcia paliwa gdy później dodasz gaz znowu szarpnie tak jak by dostał za dużo paliwa i później jedzie już idealnie.
Wystarczyła regulacja silniczka krokowego i auto jak nowe
Wystarczyła regulacja silniczka krokowego i auto jak nowe
Witam
Czy w Justy II jest jakaś regulacja odcięcia paliwa czy coś takiego ??
Dokładnie chodzi o to że podczas jazdy na równym gazie silnik dochodzi do momentu w którym już nie przyspiesza to normalne ale odcięcie paliwa w takim momencie jest bardzo agresywne i szarpie autem, macie jakiś pomysł jak zrobić to bardziej płynne.,
Jak ściągam nogę z gazu a później go dodaje znowu są takie 2 szarpnięcia.
Dodam że jak przyspieszam wciskając gaz coraz mocniej auto jedzie płynnie ładnie bez najmniejszego problemu.
Wydaje mi się że jest to zbyt agresywne odcięcie wtryskiwacza a później agresywny wtrysk przy dodaniu gazu stąd to szarpanie, tylko moje pytanie czy jest to w jakiś sposób do wyregulowania.
no ok czyli muszę założyć że to pompa tylko teraz pytanie jak się do niej dostać.
Pod fotelami nie ma otworu rewizyjnego więc pozostaje demontaż baku co też raczej jest nie wykonalne ponieważ to auto długo stało i co chce odkręcić kończy się urwaniem śruby ;/ a nie uśmiecha mi się rozwiercać wszystkich mocowań dyfra i wału ;/
Ile pomp jest w justy ? w lewej i prawej komorze jest to jednej pompie ?
Bo na allegro występują pompy z pływakiem i pompy bez pływaka po czym można by wnioskować że są 2 prawie identyczne
Dla potomnych .
Przyczynami gaśnięcia samochodu przy skręcie w lewo są: niesprawna pompa wspomagająca lub jak w moim wypadku zatkany przewód który idzie od pompy wspomagającej do pompy głównej.
Naprawa: demontaż zbiornika lub wycięcie otworów rewizyjnych ( otwór rewizyjny jest wielkości prawie całej kanapy więc nie polecam tego ;/ )
Bardzo dziwne żeby elektryka przy cewce przycinała się podczas pochylenia samochodu w szczególności że na gazie auto nie przygasa w zakrętach.
jakieś jeszcze pomysły ?
Witam
Jestem nowym posiadaczem Justy i na dzień dobry ma niezłą zagadkę
Podpowiedzcie mi dlaczego samochód na benzynie przy skręcie w lewo gaśnie/dusi się.
Po wyprostowaniu kół silnik ożywa i jedzie normalnie, dodam od razu że paliwa jest dużo.
pozdr,
Swiebod