Lopat84 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam wszystkisz. Mam subaru Outback z 2008 3.0 Zalozylem gaz jak auto mialo 160tys przejechalem kolejne 20 i zaczely sie problemy;) Najpierw blad o mieszance zbyt bogatej - sondy lambda wyskakiwaly od niedawna P0304 gubi zaplon na 4 cylindrze, wiec zakladam ze poprostu zawor wylotowy nie domyka badz kompletnie utknal i pcha paliwo do rur stad sondy wyskakuja i auto swiruje. Czy polecacie kogos kto podjalby sie regulacji badz wymiany zaworow w tym silniku poza seriwsem? Podkresle ze jestem z Zielonej Gory. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Cóż, 20 tkm przelotu na lpg wskazuje na źle ustawioną instalację. Powinien z 50-70 przelatać od montażu. Zacząłbym od sprawdzenia kompresji, jeśli dobra, to świece i poprawne strojenie lpg. Jeśli kompresja zła, trzeba wyjąć silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Przy okazji, jakimi parametrami rejestrowanymi w ECU można sprawdzić, czy z zaworami jest wszystko ok ? Oczywiście chodzi o odczyt parametrów typu korekcje, czasy wtrysku, itd, poza błędami. Wiem, że mój serwis tak sprawdza czy trzeba zaglądać do zaworów czy nie, niestety nie dowiedziałem się jakie parametry sprawdzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopat84 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Juz zakladam ze wymiana badz reguacja mnie czeka, musze tylko dojechac do Poznania prawdopodobnie iz podobno tam zadowoleni klienci wyjezdzaja?? Co do parametrow ECU chetnie sam sie dowiem mam dostep do Maxidas ds708 wiec moglbym moze to komputerem sprawdzic po parametrach co sie dzieje?? Pozdrawiam idzekuje za wszelkie podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Wszystko git, tylko trzeba sprawdzić korekty NA BENZYNIE i porównać z prawidłowymi wskazaniami - a do tego jest niezbędna praktyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopat84 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Tutaj bedzie odrazu zauważalny brak praktyki iż spytam co masz na mysli mówiąc korekty na benzynie? jeżeli zamieszczę screen shoty maxidasa bedziesz w stanie mi pomoc? pozdrawiam i dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Praktyka oczywiscie jest niezbedna, jednak fajnie bylo bylo sobie sprawdzic czesciej niz co przeglad czy cos zlego sie nie dzieje i w razie czego jechac do serwisu na kontrole. Jak rozumiem piszesz o korektach wtryskow i ewentulanych roznicsch na poszczegolnych cylindrach ? Czy po czasie/korekcie zaplonu czy spalania stukowego mozna wyciagac wnioski odnosnie ptencjaknych problemow z zaworami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabol Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam wszystkisz. Mam subaru Outback z 2008 3.0 Zalozylem gaz jak auto mialo 160tys przejechalem kolejne 20 i zaczely sie problemy;) Najpierw blad o mieszance zbyt bogatej - sondy lambda wyskakiwaly od niedawna P0304 gubi zaplon na 4 cylindrze, wiec zakladam ze poprostu zawor wylotowy nie domyka badz kompletnie utknal i pcha paliwo do rur stad sondy wyskakuja i auto swiruje. Czy polecacie kogos kto podjalby sie regulacji badz wymiany zaworow w tym silniku poza seriwsem? Podkresle ze jestem z Zielonej Gory. Pozdrawiam Mialem takie same objawy po przejechaniu 5tys km i okazalo sie ze wtrysk na 5 cylindrze padl. Wymienili na gwarancjii potem po 1000km podjechalem jeszcze na regulacje i teraz przez ostatnie 20tys km nie bylo zadnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopat84 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Witam wszystkisz. Mam subaru Outback z 2008 3.0 Zalozylem gaz jak auto mialo 160tys przejechalem kolejne 20 i zaczely sie problemy;) Najpierw blad o mieszance zbyt bogatej - sondy lambda wyskakiwaly od niedawna P0304 gubi zaplon na 4 cylindrze, wiec zakladam ze poprostu zawor wylotowy nie domyka badz kompletnie utknal i pcha paliwo do rur stad sondy wyskakuja i auto swiruje. Czy polecacie kogos kto podjalby sie regulacji badz wymiany zaworow w tym silniku poza seriwsem? Podkresle ze jestem z Zielonej Gory. Pozdrawiam Mialem takie same objawy po przejechaniu 5tys km i okazalo sie ze wtrysk na 5 cylindrze padl. Wymienili na gwarancjii potem po 1000km podjechalem jeszcze na regulacje i teraz przez ostatnie 20tys km nie bylo zadnego problemu. A jakie wartosci na poszczegolnych wtryskach miales ze wiedziales ze wtrysk leje?? albo jakie bledy Ci sie pokazywaly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabol Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam wszystkisz. Mam subaru Outback z 2008 3.0 Zalozylem gaz jak auto mialo 160tys przejechalem kolejne 20 i zaczely sie problemy;) Najpierw blad o mieszance zbyt bogatej - sondy lambda wyskakiwaly od niedawna P0304 gubi zaplon na 4 cylindrze, wiec zakladam ze poprostu zawor wylotowy nie domyka badz kompletnie utknal i pcha paliwo do rur stad sondy wyskakuja i auto swiruje. Czy polecacie kogos kto podjalby sie regulacji badz wymiany zaworow w tym silniku poza seriwsem? Podkresle ze jestem z Zielonej Gory. Pozdrawiam Mialem takie same objawy po przejechaniu 5tys km i okazalo sie ze wtrysk na 5 cylindrze padl. Wymienili na gwarancjii potem po 1000km podjechalem jeszcze na regulacje i teraz przez ostatnie 20tys km nie bylo zadnego problemu. A jakie wartosci na poszczegolnych wtryskach miales ze wiedziales ze wtrysk leje?? albo jakie bledy Ci sie pokazywaly? Wartosci nie pamietam a blad na kompie " chyba C05 (moge sie mylic) wyskok zaplonu 5 cylinda " Zapalaly sie kontrolki trakcji, silnika i tempomat mrygal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Znajomy ma 3.0 H6 na LPG. Czy do regulacji zaworow trzeba wyciagnac silnik? Dzieki. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Aby zrobić to dobrze i bez ekwilibrystyki to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabol Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 No i nadszedl czas ze musze zrobic regulacje zaworow ... UPG mi pada to zrobie wszystko za jednym razem. Polecicie kogos? Najlepiej z pomorskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się