Rudimental Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Jako nowy użytkownik witam na wstępie wszystkich forumowiczów I od razu pytanie... jak w temacie. Obecnie zamontowany komp niestety nosi ślady grzebania (lutowany itd..). Nie mam też pewności, czy to ECU z tego auta. Podaje numery z obudowy: EI 226I I AE780 AI8-000 D95 8907. Kod silnika natomiast to: EJ205NW1KA. Proszę o pomoc i ewentualnie informację za jakim kompem się rozglądać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 (edytowane) Wrzuć lepiej zdjęcie obecnego komputera wraz z informacją ile wtyczek jest wpiętych przy obecnym komputerze - wydaje mi się, że powinien być komputer o oznaczeniu "88" dużymi literami i z trzema wtyczkami, ale dopóki nie wrzucisz foty to nie potwierdzę. Edytowane 10 Grudnia 2013 przez Shabat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudimental Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zdjęcie obudowy z numerami, jutro sprawdzę jak wygląda sprawa z wtyczkami... ECU posiada 3 gniazda (plus jedno jest wolne- bez pinów). We wszystkie 3 wpinane sa kostki... czy jeżeli założę ECU o innych numerach ale tez od 2,0 turbo to generalnie powinno to działac czy cos jeszcze trzeba przy tym modzić? jak np wygląda kwestia immo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się