Skocz do zawartości

Rudimental

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Impreza GT MY'99

Osiągnięcia Rudimental

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Tak dokładnie. W gt jest większy i idą dwie kostki z wiązką do niego (a nie jak w GLu tylko jedna). Różni się też mocowanie oświetlenia w kabinie - podsufitka. W gt jest centralne i drugie przy lusterku. W GLu tylko centralne (i tu wlaśnie psikus- w konstrukcji dachu GLa brak jest mocowania na to swiatło koło lusterka :/ W gt to mocowanie jest zgrzane do nadwozia. Trzeba ewentualnie przykleić jakieś nakrętki od spodu dachu ;D
  2. Grubsze rzeczy przerzucone.. Zawias, napędy, skrzynia. Został silnik do wrzucenia, i wiązka. No i właśnie.. wiązka czy trzeba przerzucić kompletnie całą wiązkę?? Liczyłem że uda się tylko przezbroić przód (wiązka silnika, komp, stacyjka), a tu juz mnie z zaskoczenia wziął zbiornik paliwa, który jest inny i wiązka tez idzie inna.. z gory dzięki za jakieś podpowiedzi
  3. Witam, Jak w temacie.. Chce przerzucić praktycznie wszystko co się da z GT'ka do budy GC 2,0 125 KM (automat). Mówię o: silniku, skrzyni, kompletnym napędzie i zawieszeniu.. Oczywiście wiązka silnika z kompem i cały środek.. Proszę o jakieś uwagi/ podpowiedzi na co zwrócić uwagę i z czym może być problem, co by uniknąć sytuacji zdegustowanego rozłożenia rąk w garażu przy rozgrzebanym aucie Dzięki
  4. Witam, Proszę o podpowiedź w temacie rozłączenia silnika od skrzyni biegów... Rozrusznik wykrecony, łapa skrzyni odkręcona, wszystkie śruby i szpilki łączące silnik ze skrzynią zdemontowane. Silnik odchodzi od skrzyni na ok 5 cm i dalej nie chce... coś jakby jeszcze środkiem trzymało na wałku. Czy coś jeszcze należy odkręcić zdemontować aby silnik wyszedł z auta?
  5. Tak dokładnie, chodziło mi o GL Czyli generalnie większość powinna pasować. Good news. A jak sytuacja z wiązką silnika i kompem z GTka? Rozumiem, że również należałoby to obsadzić w GLu ? Czy moze tylko część wiązki da się jakoś dołożyc? I słyszałem, że sanki w GTku sa troszke inaczej wyprofilowane pod silnik, niż w zwykłym.. Prawda czy fałsz? Dzięki za info
  6. Rudimental

    Klamoty z GT do GC??

    Witam, Chciałbym podpytać w temacie opłacalności i oczywiście możliwości adaptacji kalmotów z GT my'99 do zwykłej budy GC (zarówno starszej jak i po lifcie). Mam rozbitego GTka (wszystkie blachy wkoło uszkodzone), więc pomyślałem żeby wsadzić go "na nowo" w nową budę... Bardzo proszę o info czy taki zabieg jest do zrobienie, czy w większości podzespołów jest to przełożenie plug&play... (silnik, zawieszenie, układ napędowy etc..) Zapewne ktoś juz coś takiego robił, więc może coś podpowie.. Z gory dzięki za info
  7. Witam, jak w temacie... buda pod nowe klamoty to GC MY99 z sercem 1,6 Moje pytanie to czy poza wiadomymi dla mnie rzeczami (silnik+wiazka i komp, skrzynia, dyfry,półosie, hamulce), które róznią sie miedzy sobą, sa jakieś które tez należy przełożyć? Co moge pozostawić? Chodzi mi o zawiesznie (wahacze, mcphersony, belki, stabilizatory etc.. a takze przekładnia kiero) ? Jak z pompą paliwa, hamulcową, wspomagania, chłodnicami itd..) z góry dzieki za podpowiedź
  8. Witam, czy ktoś podpowie, czy jest różnica w montowaniu tapicerki? Czy tapicerka z 98> będzie pasowała do starszych drzwi? Wiem że sama tapicerka jest inna natomiast czy miejsca montażowe są w tych samych miejscach? I jak jest z otworami pod zewnętrzne listwy ozdobne? Które mają a które nie? dzięki
  9. Dokładnie tak. Kompresja po 10,5 na każdym cylindrze. Co do luzów to jutro mają zdjąć dekle i zerknąć. Nie jestem pewny tylko czy tam juz sa płytki czy hudraulika. To jest roczki 98 wiec chyba raczej chydraulika... Czy jest możliwość że ona sie jakoś "zablokowała" ? I na wolnych obrotach kulawo bo kulawo ale chodzi, a nie wejdzie nic na obroty?
  10. Witam po chwilowej nieobecności. Niestety stoje w miejscu z rozpoczętym problemem... Wydaje mi się, że wszystko co można było sprawdzić zostało sprawdzone: rozrząd ok (podejrzewałem juz na końcu ściętego klina na wale ale wszystko jest na miejscu), przepływka wymieniona (nowa), wszelkie czujniki sprawdzone (po podłączonym kompie podczas wypinania poszczególnych wyskakuje błąd- czyli powinny byc ok), ciśnienie paliwa prawidłowe. Nie pomaga nawet wtryskiwanie ekstrakcyjnej w przepustnice :/ Szczerze mówiąc kończą mi sie już pomysły... Podpowiadajcie
  11. Uszkodzony przepływomierz powinien chyba wyjść na kompie? A tu żadnego błędu... Przepustnica otwiera sie ładnie i zamyka. Co do rozrządu, to był przestawiony o 1 ząb. Obecnie ustawiony na znaki ale sytuacji to w ogóle nie zmieniło. Jak nie chodziło tak nie chodzi...
  12. Zdjęcie obudowy z numerami, jutro sprawdzę jak wygląda sprawa z wtyczkami... ECU posiada 3 gniazda (plus jedno jest wolne- bez pinów). We wszystkie 3 wpinane sa kostki... czy jeżeli założę ECU o innych numerach ale tez od 2,0 turbo to generalnie powinno to działac czy cos jeszcze trzeba przy tym modzić? jak np wygląda kwestia immo?
  13. Jak w temacie. Po odpaleniu chodzi nierówno i nie reaguje w ogóle na ruch przepustnicy :/ nawet nie próbuje wchodzic na wyższe obroty... jest to troche dziwne, ba jakakolwiek reakcje powinna mieć miejsce. Ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny? Od czego zacząć? Paliwo jest w baku
  14. Jako nowy użytkownik witam na wstępie wszystkich forumowiczów I od razu pytanie... jak w temacie. Obecnie zamontowany komp niestety nosi ślady grzebania (lutowany itd..). Nie mam też pewności, czy to ECU z tego auta. Podaje numery z obudowy: EI 226I I AE780 AI8-000 D95 8907. Kod silnika natomiast to: EJ205NW1KA. Proszę o pomoc i ewentualnie informację za jakim kompem się rozglądać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...